Suzuki GSX-R750 Deel/Speltip 13: weet waar je grenzen liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo afspraak gemaakt voor de montage van t spybal alarm :D

ja ik zit toch wel erg te twijfelen om een yoshimura r55 te bestellen.. vindt die erg mooi..
ik wil niet zon groote uitlaat demper er onder hebben! De orginele yoshi gp evo demper is ook zo mooi kort. dat wil ik graag behouden
*O* *O*

Kijk ff in Amerika, kost de helft :Y
 
Thbx! Had idd al in de usa ebay gekeken, scheelt een hoop!
Ik twijfel tussen de yoshi r55. En de akra shorty...
 
Gewoon dus de hele linker zijkuip er even afslopen ? Hoe heb je dat met de kabels gedaan vanaf de lamp?Via de voorkant ook achter de kuip weggewerkt? Of binnendoor in het zicht bij je voorvork zeg maar ?

Ik heb er even een foto van gemaakt. Misschien dat het dan duidelijker is.

xenonverlichting.jpg


Ha ha zag dat ik even een blauwe tie warp gebruikt had om hem vast te zetten.
xenonverlichting2.jpg


Hij zit onder de luchtkoker achter het binnenste kuip deel. Hoop dat het iets duidelijker is.
 
Laatst bewerkt:
Zo afspraak gemaakt voor de montage van t spybal alarm :D

ja ik zit toch wel erg te twijfelen om een yoshimura r55 te bestellen.. vindt die erg mooi..
ik wil niet zon groote uitlaat demper er onder hebben! De orginele yoshi gp evo demper is ook zo mooi kort. dat wil ik graag behouden
Ik ga eerlijk zijn, de r-55 heeft me nooit echt kunnen bekoren voor een Gixxer, maar heb hem onlangs op een nieuwe 750 zien staan bij men dealer. Ik moet toch zeggen, echt knap!! Hij verbergt ook mooi de cat als je deze zou houden.

Mijn persoonlijke smaak gaat eerder in de richting van een WSBK-achtige uitlaat, à la Leovince of Akra bvb. Maar ja smaken verschillen e ;)
en goed maar, anders reden we allemaal met dezelfde rond :Y
 
ik ben het toch stiekem met je eens stefaan heb net ook ff filmpjes op youtube zitten kijken, vind de diepe zwaare jank van de akra toch mooier dan die ''schreeuwerige'' yoshi
 
Laatst bewerkt:
Nog een foto. Deze is misschien duidelijker.
[afbeelding]
Aahh super! Thanks dat je de moeite even hebt genomen om fotos te schieten! :}
Ik merk wel dat ik het kuipwerk los moet gaan halen maar heb inmiddels een workshop manual gevonden dus dat moet goed gaan komen. Maar even een dagje voor uittrekken!
 
Hallo,

heeft er iemand een tip wat de best manier is om de kleppen dekselpakking te vervangen.
Of wat extra aandacht nodig heeft.
Alles is er al af alleen de pakking moet er nog op, en een momentsleutel vinden van 14 Nm.


mvg Willem


niemand
 
Hallo,

heeft er iemand een tip wat de best manier is om de kleppen dekselpakking te vervangen.
Of wat extra aandacht nodig heeft.
Alles is er al af alleen de pakking moet er nog op, en een momentsleutel vinden van 14 Nm.


mvg Willem

Ten eerste goed schoonmaken zonder dat er rotzooi in de cilinder, koel- en oliekanalen komt
ten tweede het wphb erbij pakken om te kijken in welke volgorde je de kopbouten moet vastdraaien
 
Even voorstellen:

Ik ben Anko 27 jaar en wil me bij deze maar eens voorstellen op het topic.

Na een jaartje mn rijbewijs te hebben gehaald en op een SV650 te hebben rondgereden vond ik het tijd worden om voor de motor te gaan die ik eigenlijk vanaf het begin al wilde...

Suzuki GSX-R 750!!!

Vanmorgen de koop rondgemaakt en eindelijk! Dit is mn nieuwe beauty geworden:
20110513145825.jpg

Nog redelijk standaard motor, met een andere kentekenhouder en Laseruitlaad.
Woendag kan ik mn ophalen en zal ik wat beter fotos posten.
 
Even voorstellen:

Ik ben Anko 27 jaar en wil me bij deze maar eens voorstellen op het topic.

Na een jaartje mn rijbewijs te hebben gehaald en op een SV650 te hebben rondgereden vond ik het tijd worden om voor de motor te gaan die ik eigenlijk vanaf het begin al wilde...

Suzuki GSX-R 750!!!

Vanmorgen de koop rondgemaakt en eindelijk! Dit is mn nieuwe beauty geworden:
[afbeelding]
Nog redelijk standaard motor, met een andere kentekenhouder en Laseruitlaad.
Woendag kan ik mn ophalen en zal ik wat beter fotos posten.
*O* *O*
 
Zo knoop is doorgehakt ipv de akra shorty wordt t een full system yoshi R55..... :D. Ff onderhandelen met de koper in florida
 
Goedemiddag,

Ik heb afgelopen zaterdag deze gekocht voor de vrouw. GSX-R 750 K6 helemaal standaard en heeft maar 403km gelopen. Ik zelf rijd een 1000 uit 2005.

fotoqg.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan