Suzuki GSX-R750 Deel/Speltip 13: weet waar je grenzen liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voorstellen:

Ik ben Anko 27 jaar en wil me bij deze maar eens voorstellen op het topic.

Na een jaartje mn rijbewijs te hebben gehaald en op een SV650 te hebben rondgereden vond ik het tijd worden om voor de motor te gaan die ik eigenlijk vanaf het begin al wilde...

Suzuki GSX-R 750!!!

Vanmorgen de koop rondgemaakt en eindelijk! Dit is mn nieuwe beauty geworden:
[afbeelding]
Nog redelijk standaard motor, met een andere kentekenhouder en Laseruitlaad.
Woendag kan ik mn ophalen en zal ik wat beter fotos posten.
nice. de witte voorkant ben ik tijdens mijn zoektocht ook een paar keer tegengekomen, staat hem echt mooi!
 
Klopt alleen tijgertje is niet zo actief geloof ik? Heeft hij ook de headers?
 
Hallo iedereen :+

Mijn 750 2010 is besteld *O* !
Het is nog even wachten op de R55 (slip on) O-)

En nou was ik 's op ebay aan t kijken voor heel plates en korte hendels en vond > deze én deze.
Iemand ervaringen misschien met chinese ko's?
Feedback vertrouw ik wel alleen of het verstandiger is om extra neer te tellen voor het origineel of of voor de namaak gaan.. :/
 
^^ Die heb ik ook, zijn perfect! *O*

Hoe die chinezen het zo goedkoop kunnen maken... stelletje dwangarbeiders natuurlijk...

Had ook nog een zwart aero kuipruitje voor 25 eurie met verzenden :+ Perfecte pasvorm ook nog _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen :+

Mijn 750 2010 is besteld *O* !
Het is nog even wachten op de R55 (slip on) O-)

En nou was ik 's op ebay aan t kijken voor heel plates en korte hendels en vond > deze én deze.
Iemand ervaringen misschien met chinese ko's?
Feedback vertrouw ik wel alleen of het verstandiger is om extra neer te tellen voor het origineel of of voor de namaak gaan.. :/


hendels heb ik ook,zeer tevreden over



Uploaded with ImageShack.us
 
Zou iemand hier mij kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar het hendeltje bij het groene pijltje.
Heeft iemand hier die toevallig nog liggen?

img0165y.jpg
 
Zou iemand hier mij kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar het hendeltje bij het groene pijltje.
Heeft iemand hier die toevallig nog liggen?

[afbeelding]


Ehhh ,zit daar een hendeltje dan :?

Wacht ... ben mee |( ,je bedoelt dat kniestuk :Y

Die kan je toch wel bij een dealer halen :?

Uit het hoofd heb ik em niet liggen bij de GSX-R reserve onderdelen (UGHHMM :$ ) :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de china hendels zojuist besteld })

ik ben bezig met deze uitlaat

Yoshimura-R55-Stainless-Full-System-06-10-GSXR-600


uit amerika maar 2 vragen... Wat is dat gekke ding in t midden?? Katvervanger of??
ennuh hoe zit t met de invoer rechten risico?
 
Ik heb de china hendels zojuist besteld })

ik ben bezig met deze uitlaat

[afbeelding]

uit amerika maar 2 vragen... Wat is dat gekke ding in t midden?? Katvervanger of??
ennuh hoe zit t met de invoer rechten risico?


Weet ik veel :? :+

Maar ik heb alleen in een slip-on en reken maar gewoon op invoerrechten en douane kosten :Y Ik was max 110 euro aan die kosten kwijt. Maar dat was altijd nog veel minder dan dat het hier kost *O*
 
dan zou t complete systeem me op ongeveer €750 euro kosten.. alleen de verkoper heeft enkelt us shipping neergezet. nu heb ik hem een mail gestuurd en heeft hij mij een betalingsverzoek verzonden buiten ebay om via paypal.. maar dit vetrouw ik eigenlijk niet erg..
 
dan zou t complete systeem me op ongeveer €750 euro kosten.. alleen de verkoper heeft enkelt us shipping neergezet. nu heb ik hem een mail gestuurd en heeft hij mij een betalingsverzoek verzonden buiten ebay om via paypal.. maar dit vetrouw ik eigenlijk niet erg..
Paypal is gewoon verzekerd betalen.
Zie geen probleem
 
nice. de witte voorkant ben ik tijdens mijn zoektocht ook een paar keer tegengekomen, staat hem echt mooi!

Binnenkort nog een donker ruitje erop, dan klopt het helemaal. Die van zero gravity vind ik wel stoer. Iemand nog een goed(koop) adresje?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan