Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Puur uit interesse;
Waarom zou je andere hendels willen hebben? Volgens mij zijn deze namelijk op ieder bouwjaar volledig te verstellen naar behoefte.

Is de keuze wellicht cosmetisch?
 
Zijn origineel inderdaad niet vaak de mooiste, en verschillen optisch van model, én meestal veel te lang!
En zo zijn we allemaal toch een beetje bezig je motor te personaliseren... :P
 
Hebben anderen hier ervaringen met het gebruiken van after-market windschermen voor de GSX S1000F?

Voor de snelweg zou ik wat meer winddruk weg willen nemen. Ik ben zelf 1.82 lang.
 
Houdt er rekening mee dat met een hogere ruit je ook meer last gaat krijgen van turbulentie. Ik denk niet dat je dat wilt.
 
Dat klopt.

Ik betwijfel ook wel of er überhaupt iets beschikbaar is dat veel winddruk wegneemt en geen turbulentie geeft zonder afzichtelijk groot te zijn.

Maargoed het is het vragen waard.
 
Grappig dat zoiets kan, nog niet eerder van gehoord.

Qua uitvoering wat minder gezien ik er 230 km enkele reis voor moet rijden.
 
...fffies handvatverwaming installeren, best klussie nog! 😣

20230313_131453.jpg


...en er weer klaar voor! :]

20230313_161638.jpg
 
Sinds kort eigenaar van een Suzuki GSX S-1000.
Ben op zoek naar een radiotorcover / beschermer / guard .
Heeft iemand deze te koop of weet iemand deze te koop.
 
Sinds kort eigenaar van een Suzuki GSX S-1000.
Ben op zoek naar een radiotorcover / beschermer / guard .
Heeft iemand deze te koop of weet iemand deze te koop.
Welkom. Gefeliciteerd met de aanschaf.
Heb je een nieuw of oud model gekocht?

Ik heb een Yoshimura radiator guard erop, oud model GSX-S1000. Is te bestellen bij Hoegee Suzuki. Voor het nieuwe model zou je ook daar eens kunnen informeren.
Yoshimura is wel prijzig, wel mooi afgewerkt en deugdelijk te bevestigen.
 
Mooi ding hoor die S950! Onbegrensd levert ie volgens mij tot iets van 6000 rpm hetzelfde vermogen als de S1000. Laat dat ook net het toerental zijn dat ik zelden bereik. 😜

Heb je hem op vol vermogen staan of is ie begrensd?
 
Mooi ding hoor die S950! Onbegrensd levert ie volgens mij tot iets van 6000 rpm hetzelfde vermogen als de S1000. Laat dat ook net het toerental zijn dat ik zelden bereik. 😜

Heb je hem op vol vermogen staan of is ie begrensd?
woolich heeft nu ook tuning voor de gsxs 950 mogelijk gemaakt, dus in principe, kan je hem nu op dezelfde pk s krijgen als de 1000
 
Terug
Bovenaan Onderaan