Suzuki GSX1100es

Ja dat gevoel herken ik maar al te goed,ook ik heb van de meeste geen foto,maar ja
toen had je nog geen digitale camera's of smartphones,ff snel een foto maken koste heel
wat meer moeite.Auto,s heb ik niet zoveel gehad,maar die interesseren mij ook veel minder.
Ik heb ook heel laat een autorijbewijs gehaald,ik was toen 36.Wel 3 Porsches en 4 Corvettes
gehad.Nu alleen nog maar een 50cc motortje,en een Corvette,is wel een mooi contrast,
50 en 5700 cc :+
 
Laatst bewerkt:
Ja dat gevoel herken ik maar al te goed,ook ik heb van de meeste geen foto,maar ja
toen had je nog geen digitale camera's of smartphones,ff snel een foto maken koste heel
wat meer moeite.Auto,s heb ik niet zoveel gehad,maar die interesseren mij ook veel minder.
Ik heb ook heel laat een autorijbewijs gehaald,ik was toen 36.Wel 3 Porsches en 4 Corvettes
gehad.Nu alleen nog maar een 50cc motortje,en een Corvette,is wel een mooi contrast,
50 en 5700 cc :+


Oh`` ik dacht die heeft zo`n mooie dikke RG 500 .. ;)

wat voor 50cc ?
 
Laatst bewerkt:


had ik nooit weg moeten doen haha. Geintje jongens.
Gekocht in 2014. Had sinds 1995 stilgestaan. 22000 op de klok.
 
Oh`` ik dacht die heeft zo`n mooie dikke RG 500 .. ;)

wat voor 50cc ?
Een Kreidler,RG,s heb ik verkocht,ik heb er 3 gehad,opgeknapt en in verband met chronisch
geldgebrek verkocht voor een heel mooie prijs.Maar had ze liever gehouden.
 
Laatst bewerkt:
17" wielen zou ik nooit doen, dan kun je toch beter een bandit kopen of zo. Ik vind die smalle grote wielen juist heel mooi, zelfs dat 16" wiel op een efe heeft nog wel wat. Ik heb ook nog een paar moderne motoren met moderne brede banden en die zien er toch een beetje uit als vetzakken naast de soes...

Helemaal mee eens, ori laten! in mijn EFE komen geen andere wielen.

@TS hele mooie motor :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan