Zijn we weer, het vordert langzaam maar gestaag. Druk met het afronden van mijn bachelor
Helaas de problemen met de koppeling nog niet op kunnen lossen, probleem is dat ie niet ontkoppelt. Stalen tussenschijven hebben geen donkere of verbrande plekken, dikte heb ik helaas niet gecheckt. Koppelingskabel is nieuw en loopt soepel zonder knikken. Frictieschijven zijn ook nieuw. Koppelingsveren kunnen ook nog de oorzaak zijn alleen kan ik geen nieuwe vinden die niet zwaarder dan origineel zijn, de ebc veren die ik heb liggen zijn namelijk stijver en langer dan origineel...
De koppeling is eigenlijk het enige wat me nog weerhoud van de eerste proefrit.
De dingen die gedaan zijn.
Werkbank met een metertje verlengd. Veel meer ruimte nu:
Geïnvesteerd in een lithium accu lader van Optimate. Kan ik mijn accuutje in ieder geval zelf laden mocht ie leeg raken en het is tevens ook een druppellader.
Accu op z'n plek:
Testen of de koppeling in verschillende versnellingen met wat meer toeren wel los komt, vorige keer geprobeerd met het achterwiel op de grond maar dat resulteerde alleen in een burnout
Aangezien heel veel lopende projecten dezelfde digitale teller hebben wil ik em een beetje unieker maken. Dat lukt deels al door de manier waarop ie straks mooi diep gemonteerd zit, maar ik wilde wat extra's. De goedkope eBay koplamp was het toch niet dus ik heb de originele gemonteerd (paste perfect tussen de al gemaakt beugel) dus had ik een nieuw plekje voor het oliedruk ledje en de batterij led. Oplossing:
Houdertje laten 3D-printen, de buitenste gaatjes waren wat te groot voor de leds die ik had dus dat opgelost met een alu busje die mooi erin paste.
Zo ziet het er bij de teller dan uit:
De onderste moet nog een led in en ik ben van plan daar een shift light van te maken.
En nog een filmpje, gewoon omdat het kan
Voorlopig even niet veel tijd voor de cafe racer. De Honda eerst even voorzien van een nieuwe achterband, TT Assen komt er aan en de laatste tentamens helaas ook.