musQ
Die hard MF'er
Hallo motormuizen,
Ik heb sindskort een klassieker gekocht, betreft een suzuki gsx750es uit 1985. De motor heeft een tijdje niet gereden, motor draait wel volgens de eigenaar.
Het is een hobby/project motor en heb het gekocht voor een fles jagermeister.
Alles is kompleet en alleen mijn vraag is, wat zijn de punten waar ik op moet letten buiten de standaard dingetjes.
Ik zal uiteraard de tank moeten spoelen en controleren op roest, motorolie verversen, nieuwe bougies monteren en de carbs reinigen. De remklauwen wil ik reviseren en er zal nieuwe remvloeistof in komen.
Ik had ook gelezen dat de uitlaat een zwakke punt is. Maar zijn er nog meer punten waar ik rekening mee moet houden?
Ik heb sindskort een klassieker gekocht, betreft een suzuki gsx750es uit 1985. De motor heeft een tijdje niet gereden, motor draait wel volgens de eigenaar.
Het is een hobby/project motor en heb het gekocht voor een fles jagermeister.
Alles is kompleet en alleen mijn vraag is, wat zijn de punten waar ik op moet letten buiten de standaard dingetjes.
Ik zal uiteraard de tank moeten spoelen en controleren op roest, motorolie verversen, nieuwe bougies monteren en de carbs reinigen. De remklauwen wil ik reviseren en er zal nieuwe remvloeistof in komen.
Ik had ook gelezen dat de uitlaat een zwakke punt is. Maar zijn er nog meer punten waar ik rekening mee moet houden?