En nu hoor ik van een motorzaak dat de carbarateur met een vijltje en een boortje aangepast moet worden omdat dit een typische suzuki carbarateur kwaal is.
Als de inlaat rubbers lek zijn, loopt ie volgens hem helemaal niet meer?
Jongens, ik ben een beginnend monteur, en lerende maar ik zit hier echt even stuck.
Als ik de carb wegbreng kost het me 150,- en dan zou die weer goed moeten lopen. Wat moet ik doen?
En nu hoor ik van een motorzaak dat de carbarateur met een vijltje en een boortje aangepast moet worden omdat dit een typische suzuki carbarateur kwaal is.
Als de inlaat rubbers lek zijn, loopt ie volgens hem helemaal niet meer?
Jongens, ik ben een beginnend monteur, en lerende maar ik zit hier echt even stuck.
Als ik de carb wegbreng kost het me 150,- en dan zou die weer goed moeten lopen. Wat moet ik doen?
dat ben ik ook nieuwsgierig naar
heeft niemand de deoproef voorgesteld?
de motor aanzwengelen, en deo sproeien rond de inlaatrubbers... als dit het toerental beinvloed is het mis....
Als je in de buurt zou wonen, mocht je die van mij wel lenen. Maar Flevoland - Kerkrade en weer terug is duurder dan de Carbtune en de Colortune bijelkaar....bedankt voor de tips heren, ik ga mijn handen wassen en is wat gereedschap aan schaffen.
Die carbtune pro en colortune heb ik zeker nodig, hij rijd nu een stuk beter en slaat niet meer af ook niet bij een noodstop.
Ik hou jullie op de hoogte en thnx again, gelukkig heb ik nog een cbr 1000 ;-) ff mijn frustratie eruit rijden..... en die soes moet en zal goedkomen.