suzuki gsxr-750 2005

Buiten die kleuren en dat de koplamp uitgaat bij het starten zijn er nog andere veranderingen aan de 750 en weet men al iets meer over de limited edition, ben wel nieuwsgierig.
 
Leuk dattie een nieuwe bike heeft, en gefeliciteerd...Maar reageer niet zo lullig als men zich verbaast over het feit dat je elk jaar een nieuwe (kan) koopt/kopen.
Heel leuk dat de mogelijkheden er zijn, maar blijf in de realiteit...(5jaar oud barrel) |(

Motorrijden gaat erom hoeveel plezier je met je bike hebt, niet hoe nieuw/snel/groot/klein/ligt/zwaar/oud etc de motor is.
 
berky ik denk dat ik met mijn 13 jaar oude fzr 600s meer gevoel en plezier bij heb,als jij met je nieuwe motors.ik waardeer de motor tenminste omdat ik er trots op ben,kan jij niet zeggen denk ik.
die keuze van elk jaar inruilen moet je natuurlijk zelf weten.maar om mensen te gaan afzeiken dat ze een 5 jaar oude motor hebben das echt gedragen als een verwend nest.

voor de rest veel plezier met de 2005 versie,blijft een mooie fiets :)
 
Ik zou zeggen gefeliciteerd met je nieuwe motor ;)
Als je het kan waarom niet ?, Ieder doet toch wat ie wil ?? De ene koopt elk jaar nieuwe motor , de ander geeft ....€'s uit aan opties etc ...
Gewoon doen wat je zelf wil :)

Ik ken persoonlijk iemand die dit jaar ( 2004 ) al 14 nieuwe motoren heeft gekocht !!!!!!!!!
Is niet aan mij om daar commentaar op te geven ;)
 
Jongens en/of meisjes laten we het over die 750 hebben en niet of iemand wel of niet zich ieder jaar een nieuwe kan aanschaffen, daar over gaat deze topic niet denk ik toch. Laat liever wat foto's zien van die nieuwe en ook geef uw ervaringen eens over die 750, daar zijn we meer bij gebaat.
 
1 woord, 2 lettergrepen.. klinkt als:
Kansloos

Als je het wil doen, ik houd je echt niet tegen.
Maar gaat dan niet lopen ouwetiefushoeren als der eentje zegt dat je je geld beter kan spenderen. met je "ik heb niet om jou mening gevraag"
waarom start je dan dit topic? wat ik je der mee bereiken dan?
B|
 
Jongens en/of meisjes laten we het over die 750 hebben en niet of iemand wel of niet zich ieder jaar een nieuwe kan aanschaffen, daar over gaat deze topic niet denk ik toch. Laat liever wat foto's zien van die nieuwe en ook geef uw ervaringen eens over die 750, daar zijn we meer bij gebaat.

:^
 
fsget.php


Ik vind deze Skidmarx hugger voor de 750 en 600 wel wat. Iemand ervaringen met huggers voor de gixxer?
 
ik weet hoe je aan de naam Berky155 komt
je hebt op 2 wielen nog nooit harder gereden :]
 
Een barrel van vijf jaar oud? Wat is die van mij dan? Rijp voor de sloop? |(

:Z

:+ Dan is mijn Dagelijkse 94er Gix1100w dat zeker ook. maar dat barrel loopt een 2004 Gix750 er wel vet uit 8-)

Als iemand het leuk vindt om weinig te rijden en toch ieder jaar een nieuwe soes te kopen dan...........moet ie dat zelf weten denk ik. Als ie daar de poen en de zin voor heeft prima toch?

Ik vindt het zelf ook niet 'zinnig'maar ja wie ben ik? ;)

edit: oja, wie van de 2004 Gix750 rijders heeft er last van trillingen in clipons en steuntjes?
 
Vind de GSXR750K4 een errug mooie motor, vooral in de geel/zwart uitvoering. Wat ik me alleen af vraag is het een beetje uit te houden als lang bent? Ik heb er opgezeten in de showroom, past allemaal wel, maar als je rijdt zit je er toch anders op. Gaat ie passen als je lang bent (1.96cm)? Iemand ervaring? Wellicht verstelbare voetsteunen, zoals die lange duurtest GSXR750K4 van Moto73? Alvast bedankt!
 
Hey, allemaal heel leuk enzo, dat je je motor in kan ruilen voor een nieuwe en natuurlijk wekt dat jaloezie op, maar fuck hun. Maar doe alsjeblieft niet zo arrogant met dat je jezelf tegoed voelt om op een 5 jaar oud "barrel" te rijden, iets wat je geeneens goed kunt schrijven. Je komt echt over als een verwend arrogant mannetje :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan