Ik dacht dat alle modellen na het jaar 2000 op CDI kwamen.
Dus wanneer de suzuki op cdi staat, kan je hem legaal ombouwen.
(er wordt dan een 25kw) cdi geplaatst en je krijgt de vol vermogen in de hand mee.
De dealer zal de papieren opsturen en dan krijg je binnen een paar weken je mkotor papieren binnen met 25 kw er op.
(zo werd dit ook gedaan met mijn suzuki sv) (ook cdi)
EDIT:
Even voor je gekeken 2001 model heeft CDI
Wat ik wist, was het model 2003. Alleen vanaf dan officieel op kenteken.
hallo allemaal,
Ik ben 19 en ik vroeg me af of je een Gsxr600 uit 2001 officieel op 25kw kenteken kan laten zetten. Want het is me onduidelijk of dit nu mogelijk is ofniet.
Alvast bedankt Elwin
laatse bij suzuki dealer geweest want wilde ook gsxr600, maare is toch een hele mooie sv geworden :D:D:D maare ik dwaal af
Gsxr600 kan pas bouwjaar 2005 op 25kw gezet worden en was suzukidealer waar die te koop stond. Ik weet natuurlijk niet of dit juiste is maare werd tegen me verteld
moet er wel een 2e type goedkeuring voor zijn, anders moet je em laten herkeurenKorte zin die alles duidelijk maakt:
Elke motor die 100% nederlands is (in Nederland gemaakt/ nooit geexporteerd oid) is legaal op 25 kw te maken (kenteken).
Dit heb ik nagevraagd aangezien ik een cbr 600f hurricane (geimporteert uit amerika) heb, en die dus op uitdraai 25 kw moest maken.
moet er wel een 2e type goedkeuring voor zijn, anders moet je em laten herkeuren
Zal wel, ik ben iig verzekerd
Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.
En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kwniet vanaf 2005.
je wil niet weten hoeveel sommige motoren 25KW maken al kostJa op uitdraai waarschijnlijk, als je motor geen 2e typegoedkeuring heeft, kan ie niet legaal op 25kw
Tenzij je de import - export truc doet volgens mij, maar dat kost geld
zorg iig wel dat je goed zwart op wit heeft dat je verzekering jouw uitdraai accepteert als bewijs van 25KW!Zal wel, ik ben iig verzekerd
Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.
En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kwniet vanaf 2005.
Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.
En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kwniet vanaf 2005.
Korte zin die alles duidelijk maakt:
Elke motor die 100% nederlands is (in Nederland gemaakt/ nooit geexporteerd oid) is legaal op 25 kw te maken (kenteken).
Dit heb ik nagevraagd aangezien ik een cbr 600f hurricane (geimporteert uit amerika) heb, en die dus op uitdraai 25 kw moest maken.
dus alles bij elkaar, de gsx kan niet legaal op 25kw.
Het is wel mogelijk via uitdraai, maar dit is veel gedoe en je bent dan niet officieel op 25kw volgens de politie. Ook kan het moeilijk zijn bij sommige verzekeraars. (unive accepteert alleen op kenteken legaal)
Dus zou dan maar is gaan kijken voor die SV. Veel zwaarder geluid, en veel trek kracht in 25kw stand.
Deze kale mafketel heeft helemaal gelijk.
dus alles bij elkaar, de gsx kan niet legaal op 25kw.
Het is wel mogelijk via uitdraai, maar dit is veel gedoe en je bent dan niet officieel op 25kw volgens de politie. Ook kan het moeilijk zijn bij sommige verzekeraars. (unive accepteert alleen op kenteken legaal)
Dus zou dan maar is gaan kijken voor die SV. Veel zwaarder geluid, en veel trek kracht in 25kw stand.
Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.
En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kwniet vanaf 2005.