Suzuki hayabusa gestolen kudelstaart

Il Padrino

Rookie
21 nov 2021
4
0
Hallo forum leden ,
Even voorstellen mijn naam is Pablo .
Nieuw op dit forum .
Woonzaam in de Haarlemmermeer.
Echt een motorliefhebber .
Was in het bezit van een suzuki hayabusa, deze is helaas gestolen afgelopen nacht 19/11 /2021 .
Het kenteken is mz - xd- 82 .
Kleur grijs met opvallende zwarte dual M4 gp uitlaten en achter verlaagd.
Wellicht komt er iets bij iemand voorbij en probeer op deze manier melding te maken van diefstal.
Op het kenteken houder staat de tekst Il Padrino

Alvast bedankt leden !
Mvg
 

Bijlagen

  • IMG-20211120-WA0021.jpg
    IMG-20211120-WA0021.jpg
    135,1 KB · Weergaven: 102
  • 20210918_190701.jpg
    20210918_190701.jpg
    515,6 KB · Weergaven: 99
  • 20210917_154325.jpg
    20210917_154325.jpg
    552,4 KB · Weergaven: 103
  • IMG-20211120-WA0020.jpg
    IMG-20211120-WA0020.jpg
    150,5 KB · Weergaven: 103
Het Is wel weer raak overal de laatste tijd, heel erg voor je en ik hoop echt dat je wat hoort, heel veel succes!
 
Heel triest dit ,poort en schuur afgesloten ,busa op slot
Toch weggehaald...thx voor de reactie, hopelijk worden zulke mensen aangehouden!
 
Waardeloos. :(
Hoop dat ie snel weer wordt teruggevonden. (in nette staat)

Mijn Blackbird staat ook op slot in een schuurtje waar ik niet veel zicht op heb.
Daarom heb ik 'm WA+ verzekerd. Maar al wordt 't vergoed, het blijft toch klootte!:X
 
Ach, als ie pleitte is, dat is niet leuk. Maar ook weer niet onoverkomelijk.
Staat netjes op slot met Art4 (voor wat dat waard is?) Is ie weg, dan is ie verzekerd. Koop ik weer een andere...........??
Hooguit alle rompslomp die je er van krijgt, daar zit je gewoon niet op te wachten.
 
Ach, als ie pleitte is, dat is niet leuk. Maar ook weer niet onoverkomelijk.
Staat netjes op slot met Art4 (voor wat dat waard is?) Is ie weg, dan is ie verzekerd. Koop ik weer een andere...........??
Hooguit alle rompslomp die je er van krijgt, daar zit je gewoon niet op te wachten.
Een nieuwe motor, ja. Zou mij ook niet interesseren. Maar een zeer zeldzaam geworden RD hou ik liever zelf
 
Ze zijn in je vertrouwde omgeving geweest ,ze zijn op je terrein binnengedrongen ,je gezin is geschrokken wat er gebeurd is ,andere motor staat zo weer in de schuur die vraagt alleen om benzine ...
 
Ze zijn in je vertrouwde omgeving geweest ,ze zijn op je terrein binnengedrongen ,je gezin is geschrokken wat er gebeurd is
Mij en mijn gezin interesseerde het geen reet dat ze in mijn huis hadden ingebroken... Wel Nick Stokes met pluimpies vingerafdrukken verzamelen...
 
Ik was vooral boos op mezelf.. dat ik niks gemerkt had.. 2 jaar later slaap ik nog steeds licht/slecht, en word ik wakker van elk geluid
 
Terug
Bovenaan Onderaan