Suzuki RG 250 Pepsi

Plaatjes laten maken met mijn logo voor op de kroonplaat van de RG's

20210507_111902.jpg
 

Bijlagen

  • 20210507_085043.jpg
    20210507_085043.jpg
    326,4 KB · Weergaven: 29
:}:] Denk er hier al tijden aan om leuke kuipruitstickers te laten maken maar dit is ook heel gaaf :t
Ja Ton had het logo gemaakt voor de RG website.
En ik vond die kleine limited edition plaatjes altijd al leuk.
De plaatjes met de nummers gaan op de RG's die niet origineel zijn dus de JPS is 001 Pepsi 002 en de demo racer 003.
De rest op de originele RG modellen.
 
Ja Ton had het logo gemaakt voor de RG website.
En ik vond die kleine limited edition plaatjes altijd al leuk.
De plaatjes met de nummers gaan op de RG's die niet origineel zijn dus de JPS is 001 Pepsi 002 en de demo racer 003.
De rest op de originele RG modellen.
Ik zie genummerde plaatjes tot en met 6. Dus je kunt natuurlijk wel nagaan wat ik hieruit opmaak...O-)

Worden minstens nog drie andere specials gefabriekt.
 
Ja Ton had het logo gemaakt voor de RG website.
En ik vond die kleine limited edition plaatjes altijd al leuk.
De plaatjes met de nummers gaan op de RG's die niet origineel zijn dus de JPS is 001 Pepsi 002 en de demo racer 003.
De rest op de originele RG modellen.
Zou ze niet op lakdelen plakken,dat laat een afdruk achter als ze er lang genoeg opzitten.
 
Bij Erik heb je geen bol nodig,je weet al van te voren dat alles er super netjes uitgaat zien :Y
Dank u wel meneer Paul
Ik moet eerlijk zeggen dat dit project wel heel veel uitdagingen heeft.
Als het Pepsi kuipwerk straks klaar is moet het wel kloppen allemaal.
Voor de andere motoren die ik gerestaureerd heb begon ik pas als ik goede voorbeelden had.
En die zijn hiervoor echt niet te vinden
Wel heel veel die er goed uitzien maar niet kloppen met het origineel.
Kan alleen maar beloven dat ik samen met Ton (de sticker maker ) mijn best ga doen om het er goed uit te laten zien.
 
Voorbeelden die ik heb van de Dream Machine Pepsi zijn de enige foto die het bedrijf heeft en een artikel in een Engels motor blad en een YouTube filmpje

20210524_101004.jpg
20210524_100932.jpg
FB_IMG_1607094564538.jpg
 
Op basis van die foto's en het filmpje moet je met een goede sticker maker denk ik een heel eind komen toch?
 
Dank u wel meneer Paul
Ik moet eerlijk zeggen dat dit project wel heel veel uitdagingen heeft.
Als het Pepsi kuipwerk straks klaar is moet het wel kloppen allemaal.
Voor de andere motoren die ik gerestaureerd heb begon ik pas als ik goede voorbeelden had.
En die zijn hiervoor echt niet te vinden
Wel heel veel die er goed uitzien maar niet kloppen met het origineel.
Kan alleen maar beloven dat ik samen met Ton (de sticker maker ) mijn best ga doen om het er goed uit te laten zien.
Gaat vast wel lukken,niemand zal er wat van zeggen als je er een paar mm naast zit🤔,al
zal je dat als purist wel blijven achtervolgen🤪,dat dan weer wel:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan