m-eijkholt
KTM 990SMR, Honda CR750, Suzuki T500
Vraagjes aan de kenners,
Ik heb een Suzuki T500 uit '72 welke ik ombouw naar een classic racer/ caferacer voor op straat.
Nu ben ik bezig met de electronica, ik wil een motogadget M- unit gebruiken icm een M lock en de originele stuur schakelaars. Er komt een nieuwe New tronic electronische ontsteking op (omdat de vorige is doorgebrand nadat iemand zo slim is geweest de zekering door te lussen en hij een piek spanning heeft gehad).
Ik wil er een modernere spanningsregelaar icm gelijkrichter op plaatsen heeft iemand hier aanbevelingen voor?
Daarnaast ben ik aan het kijken naar het bedrading schema en zie ik een groen witte draad uit de dynamo komen welke rechtstreeks naar de linker stuur helft gaat. Deze wordt daar aangemerkt als C2, heeft iemand enig idee waar dit voor staat?
Ik heb een Suzuki T500 uit '72 welke ik ombouw naar een classic racer/ caferacer voor op straat.
Nu ben ik bezig met de electronica, ik wil een motogadget M- unit gebruiken icm een M lock en de originele stuur schakelaars. Er komt een nieuwe New tronic electronische ontsteking op (omdat de vorige is doorgebrand nadat iemand zo slim is geweest de zekering door te lussen en hij een piek spanning heeft gehad).
Ik wil er een modernere spanningsregelaar icm gelijkrichter op plaatsen heeft iemand hier aanbevelingen voor?
Daarnaast ben ik aan het kijken naar het bedrading schema en zie ik een groen witte draad uit de dynamo komen welke rechtstreeks naar de linker stuur helft gaat. Deze wordt daar aangemerkt als C2, heeft iemand enig idee waar dit voor staat?