Suzuki V-Strom rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vaak kom je trouwens geen KLV 1000 tegen.
Vorig jaar op vacantie gegaan door het mooie Frankrijk.
Op iedere hoek van de straat, vooral in de Alpen kwam ik motorrijders tegen op een GS.
Volgens mijn medereiziger was er 1 KLV 1000 verkocht in Frankrijk en laten wij die nou net tegen komen in Carcasonne :+ [afbeelding]

Hmmm, bekende tanktas ook... Heb jij die spin nodig om 'm op de plek te houden?
 
Ja, inderdaad. Bovenste gedeelte is plastic daar werkt de magneet niet *D
Simpel opgelost met een snelbindertje. Getest tot 210 km/h :+
 
Ik ben zuinig he. Had de tanktas nog van mijn vorige motor.
Ben nu wel toe aan een nieuwe de rits is in de zomer kapot gegaan.. Eens kijken op de motorbeurs in februari.
 
Ik zou serieus kijken naar deze tanktas Wil, van SW Motech, Quicklock GS 17-23 ltr.

Foto-B4TXPJMK.jpg


Ik heb inmiddels ook deze tanktas, die past op dezelfde tankring, Daypack 5-7ltr

P1030029%252520%252528Large%252529.JPG
 
Voor de liefhebbers heb ik nog een Bagster te koop. Ik had 'm voor op de Strom gekocht maar dan kan ik 'm weer niet voor de SV gebruiken. Dus heb ik mijn oude tanktas iets vermaakt en een spinhaak ingekort. Zo is ie op de Bagsterhoes bruikbaar en op de SV. Ergo, de Bagster mag het veld ruimen. Hij is werkelijk als nieuw.

http://link.marktplaats.nl/517170472
 
tsja keuzes die je maakt!
tsja smaken verschillen!!

maar een forum waar alle neuzen dezelfde kant op staan
is ook maar saai, dus vandaar dat ik het toch maar ff zeg,,,
zonde om de vorm, contouren, stroomlijn, aanzicht van de
motor zo te degraderen.
(Heb me zo voorzichtig mogelijk uitgedrukt) :P

RENE
 
tsja keuzes die je maakt!
tsja smaken verschillen!!

maar een forum waar alle neuzen dezelfde kant op staan
is ook maar saai, dus vandaar dat ik het toch maar ff zeg,,,
zonde om de vorm, contouren, stroomlijn, aanzicht van de
motor zo te degraderen.
(Heb me zo voorzichtig mogelijk uitgedrukt) :P

RENE
Als je het hier over tanktassen hebt, ben ik van mening dat je beter een tanktas kan hebben dan een koffer voor dagtochtjes waar je toch wat mee wilt nemen.
De koffers hang ik er dan ook alleen aan/op als het echt noodzakelijk is.
 
Ik keur helemaal niks af hoor!!
vrijheid , blijheid is een mooi motto
en iedereen moet zijn motor zo aankleden
zodat hij/zij er het meeste plezier aan beleefd.

Mijn persoonlijke mening is in deze dus geheel niet
belangrijk of van enig doorslaggevend belang of anders
minimaal belangwekkend voor de doelgroep met koffers.

Een topkoffer bied voor dagelijks gebruik (bijv ww verkeer)
zeker voordelen t.ov. een rugzak (comfort en veiligheid) maar
mooi vind ik het niet dus komt er bij mij geen op , definitief niet!

Een tanktas bied voor dagelijks gebruik ook dezelfde voordelen tov
een rugzak , daarom heb ik er zelf ook ooit een aangeschaft. Helaas
heeft die een keer een klein spijkertje aan de magneet gehad en bij het
enigzins onzorgvuldig verwijderen dus een enorme kras getrokken over de
tank. Vandaar dat ik in mijn onmetelijke wijsheid heb besloten om dus ook de
tanktas te laten voor wat het is. Maar de tanktas die Aad op de foto laat zien haalt
dus echt alle vorm uit de cratieve geest van een hardwerkende ijverige japanse ontwerper.

rene
 
heb dus heel erg mijn best moeten
doen om een mooie schuine tekst ,
te kunnen maken, zodat er een mooi
gevormd aerodynamisch geheel in de
tekst is ontstaan om op een creatieve
manier uiting te geven aan vorm en ,
functie, een vierkant blok is ook saai .

rene
 
Kijk, voor de mooiheid heb ik mijn Strom niet gekocht. Wel omdat het een super praktisch ding is dat zuinig is en ook nog heel knap stuurt. Veel lelijker wordt ie imho van een tanktas en topkoffer toch niet. En een tanktas kan verrekte handig zijn om wat dingetjes onder handbereik te hebben.
 
Kun je net een broodtrommeltje in stoppen, superrrrpraktisch :+
Doe mij mijn topkoffer maar, kunnen 2 helmen in ;)


De helm heb ik op mijn hoofd!
ik rij liever, en als de motor stil
staat laat ik sowieso geen helm in een
koffer zitten met een slotje wat iedere
kwaadwillende in 2 seconden open heeft.

in mijn binnenzak zit een minuscuul klein pasje
formaat creditkaart, daarmee haal ik op een (dag)
tripje alles wat ik nodig heb.

maar laten we er geen afzeiktopic van maken, ik heb
duidelijk aangegeven dat iedereen met zijn motor moet
doen en aankleden zoals die hem zelf wil.

rene
 
Ik begrijp precies wat Rene bedoelt. En als het op het uiterlijk aankomt is de daypack zeker niet de mooiste qua lijn, maar is wel erg handig. De GS type is groter en past wat meer bij de lijn, maar die gebruik ik alleen met meerdaagse trips. En tja een topkoffer is ook niet echt fraai, maar ik heb er niet voor niks een remlicht in gefrot, dus dat ding mot mee haha :9
 
Sinds ik mijn kettingslot een keer heb meegenomen in mijn topkoffer en na een drempel en erg harde klap hoorde, gaat de koffer niet meer standaard achterop :N
(koffer was gescheurd :X)
Je levert ook nog eens in op brandstofverbruik, dus heb ik een (mooi aansluitende) tanktas gekocht voor als er wat meer mee moet dan een paar bammetjes.
Verder heb ik ook nog een handige buis, waar precies een literfles drinken met wat koeken/boterhammen in past.
IMG_8305.jpg

En die heeft al heel wat mishandeling doorstaan :P
 
Ik heb zelf de Engage XL. net een tikje minder lomp als de GS uitvoering. IMHO de beste optie voor een Strom (niet de goedkoopste). En mijn spiegelreflex past er in wat ook weer erg handig is, met daarnaast nog wat klein spul.
full
 
Hee, heb jij een zilvergrijs frame met nieuw kuipwerk, in de zin van de losse ruit bij een 1000? Die combi had ik nog niet gezien.
 
Aha, weer wat geleerd.

@McReal, ik blijf dat ding van jou stoer vinden. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan