Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 'Real men ride twins'

SV rit Locatie

  • Noord Nederland

    Stemmen: 3 7,0%
  • Oost Nederland

    Stemmen: 6 14,0%
  • Zuid Nederland

    Stemmen: 5 11,6%
  • West Nederland

    Stemmen: 7 16,3%
  • Midden Nederland

    Stemmen: 22 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
hoe was het eigenlijk met het filmpje???

projectje is opgestart, prive omstandigheden laat het me niet toe om even rustig iets te maken

+

ben er eigenlijk ook nog niet uit welke muziek ik eronder wil hangen :+


wil geen datum geven, maar hoop voor 17 mei af te hebben, wil wel dit keer even wat tijd besteden :D
 
zelf wil ik 2 dingen zien.
een goed filmpje
en dat hij voor op het MF staat op de voorpagina.

dan kunnen we hem goed en snel vinden :)
 
Laatst bewerkt:
al een keer gedacht aan een externe audio???
kijk is naar royalnuda. die heeft een aparte mic in mijn jas zak. voor het geluid
 
al een keer gedacht aan een externe audio???
kijk is naar royalnuda. die heeft een aparte mic in mijn jas zak. voor het geluid

heb een zoom h2n, neemt meesterlijk op, maar qua bewerken neemt het gewoon teveel tijd in beslag. heb zelf nu een microfoon aan mn gopro gehangen.. veel beter geluid nu als je het vergelijkt met de gopro zelf, wel slechter versus de zoom, maar het gezeur met syncing is weg.

okey. nu gaat met zeggen..., ga toeteren.. prima, dat werkt, maar ik neem meestal op totdat mn batterij leeg is.. in andere worden heb ik 3 videobestanden en 1 geluidsbestand na een uur opnemen.

om een deel van de video te knippen in derde deel, moet je eerst alle videos achterelkaar zetten, geluidsopname eronder, geluid syncen en bij derde deelvideo het stuk eruit knippen die je wilt met het juiste geluideronder.


royals dagelijkse WW-duur is maar 15-20min, prima te doen voor hem
 
zelf ben ik geen opnemer.

maar dacht als hij het kan kan jij het ook.

ook omdat het veel (te veel) tijd in beslag neemt snap ik je wel.
zou het zelf dan ook niet doen. alleen voor speciale momenten
 
Terug
Bovenaan Onderaan