suzuki GSX1100man
Rookie
Beste Motormuizen,
Jullie gewaardeerde mening eens gevraagd over het volgende probleempje.
Tijdens een rit naar Duitsland in de Eifel, we hebben in tweedagen 1000 km gereden. Kreeg in het gevoel dat de GSX bij het optrekken, steeds meer een bonkend geluid gaf. Je voelt het zelfs in je linker voetsteuntje. Ketting staat op spanning en heeft vet genoeg. Knijp je de koppeling in bij geringe snelheden, dan voel je het ook nog, ook in de neutraal. Rij je boven de 60 / 70 km per uur, dan is het weg. Bij thuiskomst, het kapje wat voor het voorstetandwiel zit, eraf gehaald. Ik denk dat ik het gevonden heb. Ik zag dat dit tandwiel, mogelijk de oorzaak kan zijn. Want de bussen van de ketting, liggen niet op de bodem in de tanden, maar de visjes zullen we maar zeggen die liggen op het tandwiel. Kortom, ik denk dat het voorste tandwiel, te ver uitgesleten is waardoor dat dit probleem ontstaan is.
Wat jullie???
Grz Joris
Jullie gewaardeerde mening eens gevraagd over het volgende probleempje.
Tijdens een rit naar Duitsland in de Eifel, we hebben in tweedagen 1000 km gereden. Kreeg in het gevoel dat de GSX bij het optrekken, steeds meer een bonkend geluid gaf. Je voelt het zelfs in je linker voetsteuntje. Ketting staat op spanning en heeft vet genoeg. Knijp je de koppeling in bij geringe snelheden, dan voel je het ook nog, ook in de neutraal. Rij je boven de 60 / 70 km per uur, dan is het weg. Bij thuiskomst, het kapje wat voor het voorstetandwiel zit, eraf gehaald. Ik denk dat ik het gevonden heb. Ik zag dat dit tandwiel, mogelijk de oorzaak kan zijn. Want de bussen van de ketting, liggen niet op de bodem in de tanden, maar de visjes zullen we maar zeggen die liggen op het tandwiel. Kortom, ik denk dat het voorste tandwiel, te ver uitgesleten is waardoor dat dit probleem ontstaan is.
Wat jullie???
Grz Joris