SV 650

@ ScuD

maaaaaan, ik dacht al die ken ik! zie je dikwijls rijden of je moto staan in leuven! echt heel mooi :}
groeten

ps: eindelijk nog iemand uit mijn buurt :P

jan
 
Volgende stap is de teller aanschaffen.
Wat ik wil is het liefst alles zo simpel mogelijk, all in one, dus b.v. zoiets:

(Afbeelding)

maar welke teller is nou geschikt voor een SV650 om er zo op te schroeven en aan te sluiten zonder moeilijk te doen. M.a.w. oude teller eraf, nieuwe teller erop en op de originele bedrading aansluiten...?
Waarom zo simpel? Ik heb totaal geen verstand van electriciteit en alles wat daar mee te maken heeft, zodoende.. :o

(liever geen fiets-tellertje)
Wie mooi wil zijn...........
 
ook effe een kleine update van mijn naked-racing projectje.

zo was hij:

full
 
en zo is hij nu....in het donker B| (heb even geen andere foto)

Omdat het allemaal zo goed te zien is, hierbij de toelichting:
-SBK stuur
-bar-end spiegels
-tijdelijk een andere belly pan
-kuip verwijderd m.u.v de cockpit en verlichting
-stalen remleidingen

full
 
Laatst bewerkt:
De ultieme sv650 streetfighter als je het mij vraagt, strak, krachtige uitstraling en een puik vorkje erin gezet.
1.jpg


s1.jpg


P.s. ik ben op zoek naar een sv650, een naked natuurlijk. Liefst niet teveel km's en van (of na) 1999.
 
Geweldig ding! helemaal perfect!!!!! prachtig gewoon!

De juiste voorvork,
mooie achterbrug,
mooi frame,
strakke kont,
super oginele uitlaat,
erg mooie koplamp,

geweldig!
 
De ultieme sv650 streetfighter als je het mij vraagt, strak, krachtige uitstraling en een puik vorkje erin gezet.
(Afbeelding)

(Afbeelding)

P.s. ik ben op zoek naar een sv650, een naked natuurlijk. Liefst niet teveel km's en van (of na) 1999.
leuke fiets idd !
dat dempertje, tja op de een of andere manier staat het hem gewoon erg mooi !
had eigelijk zo'n spondon enkelzijdige buizen swingarm in gemoeten O-)
 
Klein vraagje, ik heb onlangs een ongelukkig valpartijtje gehad met m'n SV650S,
Er zitten 3kleine barstjes in de kuip, maar mijn vraag was nu wat dit kost om een S - versie om te bouwen naar een Naked...
Wat moet er dan zoal verandert worden aan de motor, en kan men starten van de voorvork die er nu in zit? Kan je dit naar recht stuur omvormen?
Iemand die zo een klein idee heeft wat dit kost, bv een Z1000 kopkuip en een rechtstuur plaatsen erop...

Alvast hartelijk dank,

Greetzz Michael
 
Terug
Bovenaan Onderaan