SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel erg laat vrees ik. Als we dan naar utrecht moeten rijden en dan nog een ritje.. :)
 
ik zeg we skippen deze datas, opkomst is veel te klein imo:) ik vind het dan niet de moeite waard
 
Tot nu toe hebben we geen overeenkomstige datum waarop iedereen kan :N



Even vanuit mijzelf gekeken is dus zondag 14, dan zijn we met zijn vieren.
Of zondag 21 ook met zijn vieren.

Klein clubje :+

Opschuiven naar volgend jaar dan maar? :+
Ik ben in het bezit van handvatverwarming dus volgende maand maakt mij ook niet uit, maar kan me voorstellen dat het voor anderen dan misschien te koud is.
 
volgende maand krijgen we ook nog prachtige dagen hoor,

en we hoeven niet perse te rijden, ergens zitten en wat eten/drinken is ook leuk. ik bedoel, wat is er nou leuk aan motor rijden :+ :P
 
2014-09-12%2020.10.43.jpg



de fietsklem heb ik weer aan een RAM steun vast gezet, en nu zit hij op de oude plaats van mijn overleden Zumo 550

dat ijzerdraadje zit daar als borging, morgen op het werk maar is een goeie steun maken, maar hoe hij nu zit, zit hij wel goed
 
Laatst bewerkt:
Sorry Kay,

Deze keer niet! Die SV is me op dit moment wel op het lijf geschreven.

Heb laatst wel op de MT gereden. Lekker soepel blok met een heerlijk bruikbaar koppel!!!

niemand hier een gsx r 1000 kopen hier met SBK stuur :Y *D

Kevin O-)

ik ga voor een MT 07 kijken :9~~
 
Owja, klopt. Op de DL is ruimte genoeg. :)


[afbeelding]


de fietsklem heb ik weer aan een RAM steun vast gezet, en nu zit hij op de oude plaats van mijn overleden Zumo 550

dat ijzerdraadje zit daar als borging, morgen op het werk maar is een goeie steun maken, maar hoe hij nu zit, zit hij wel goed
 
@Viper: handig steuntje, met een waterdichte telefoon ideaal!

@Kay: Jouw motorliefde is wel erg vluchtig! Een ritje op een ander en je fiets gaat te koop voor een ander. Leuk ding, maar geen interesse. Vermaak me prima op mijn fiets.

MT-07 is een heerlijk sturende en speelse fiets, maar heeft een behoorlijk verschil in vermogen/koppel t.o.v. een SV1000/Bandit 1200/GSXR1000... MT-09 heb ik nog niet gereden, maar ligt hier motorisch iig dichter bij.

afgelopen weekend in Sauerland geweest met SV/Bandit on Tour! Erg gezellig. Eén bandit wilde van zijn niet originele gsxr750 onderdelen af: eerst achterop een auto rijden (maar geïmplanteerde vork bleef heel, alleen stepje kaduuk) en op de terugweg "motorschaden", gebroken zuigerveer o.i.d., geen compressie meer in ieder geval.

Mijn fiets kreeg ook wat nukken: eerst de koppeling die blijkbaar niet op luchtdruk werkt. Flink eind doorgereden zonder noemenswaardige koppeling. Fijn dat de versnellingen zo'n groot bereik hebben. Bijgevuld (beetje overvloedig) met nieuwe remolie (die ze blijkbaar alleen bij grotere tankstations verkopen :r ), nog nooit greep mijn koppeling zo laat aan! Liet 'm vervolgens tot 2x toe in de tweede versnelling afslaan |(. Verder tot twee keer toe koelvloeistof eruit gooien via het overloopje, koelwatertemperatuur meer dan 104gr.... (bandit neigingen: die koelen met alleen olie).

Gisteravond de fiets weer gewassen en koppeling bekeken. Rubbertje bij de hendel zit een scheur in, maar daar kan nooit zoveel stof bijkomen en is niet de oorzaak. De zuiger op het blok is nogal smerig, denk dat ik het ding eens moet openhalen voor een nieuw rubbertje en een nieuwe olie. Ook het afdichtringetje eens bestellen.
 
@Viper: handig steuntje, met een waterdichte telefoon ideaal!

@Kay: Jouw motorliefde is wel erg vluchtig! Een ritje op een ander en je fiets gaat te koop voor een ander. Leuk ding, maar geen interesse. Vermaak me prima op mijn fiets.

MT-07 is een heerlijk sturende en speelse fiets, maar heeft een behoorlijk verschil in vermogen/koppel t.o.v. een SV1000/Bandit 1200/GSXR1000... MT-09 heb ik nog niet gereden, maar ligt hier motorisch iig dichter bij.

.

ja klopt, maar kan wel al het vermogen gebruiken en dat vind ik juist zo leuk, zonder meteen 200 + te gaan zo als op de gix .
voor in Nederland is het meer dan zat vermogen :P beter voor me rijbewijs :X
 
ben op zoek naar een inlaatluchtfilter rubber, soort snorkel .
iemand toevallig op de plank liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan