Wellicht beetje of topic:
Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken, maar als je betere stuureigenschappen wilt zou ik je aanraden bij de voorvering te beginnen. De std achtervering is al best stug terwijl de voorvering wat slap is!
Dit progressieve setje heb ik laten monteren. Echt een groot verschil.
Als je niet meteen geld aan een progressief setje wilt uitgeven kun je GRATIS beginnen met
deze instellingen overnemen. Maakt al een wereld van verschil, vooral bij de terugslag van het remmen vóór insturen.
On topic:
Je wilt (inderdaad) niet dat je voor en achterkant uit balans is. Er bestaan net als voor de voorkant ook
achter schokbrekers die op de motor zijn afgesteld. Maar die zijn duurder dan de voorvering en je schiet er bij de SV1000 minder mee op.
Als je er toch aan gaat beginnen zie dan
hier op p35 de oplossingen voor problemen die je zou kunnen tegenkomen. Verder lijkt het me (dus niet zeker) dat je er bij het vervangen van je achtervering extra op moet letten dat je de
static sag correct kunt krijgen zodat je motor in balans is. Misschien dat andere mensen hier meer over weten