discy
MF'er
Ik heb dat rechter plaatje ook, kan dat geen kettingvet zijn?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dat rechter plaatje ook, kan dat geen kettingvet zijn?
Het lekken van de koppelingscilinder is een heel vaak voorkomend probleem. Zoek het maar op in dit topic, is vrij vaak besproken
@ werner, hoe bevalt je SV?
Bij mij hebben ze hem ook afgesteld op de yoshi box, resultaat dip er rond 100 km p/uur uit
Nu een beetje hokken en stoten tussen de 120 en 130 km p uur met DB killers erin.
Remedie zonder DB killers rijden
Hij heeft mijn afstelling echt verneukt bij geen tot half gas. Is dat bij jou niet?
Ga morgen even terug...
Heeft een SV een hydrau koppeling??
Kleine aanvulling; alleen de 1000. De 650 is gewoon met een kabel
Wellicht beetje of topic:
Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken, maar als je betere stuureigenschappen wilt zou ik je aanraden bij de voorvering te beginnen. De std achtervering is al best stug terwijl de voorvering wat slap is!
Dit progressieve setje heb ik laten monteren. Echt een groot verschil.
Als je niet meteen geld aan een progressief setje wilt uitgeven kun je GRATIS beginnen met deze instellingen overnemen. Maakt al een wereld van verschil, vooral bij de terugslag van het remmen vóór insturen.
On topic:
Je wilt (inderdaad) niet dat je voor en achterkant uit balans is. Er bestaan net als voor de voorkant ook achter schokbrekers die op de motor zijn afgesteld. Maar die zijn duurder dan de voorvering en je schiet er bij de SV1000 minder mee op.
Als je er toch aan gaat beginnen zie dan hier op p35 de oplossingen voor problemen die je zou kunnen tegenkomen. Verder lijkt het me (dus niet zeker) dat je er bij het vervangen van je achtervering extra op moet letten dat je de static sag correct kunt krijgen zodat je motor in balans is. Misschien dat andere mensen hier meer over weten