SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ff bezig met vervangen van kettingset. *:) :z

Het ogenschijnrijkste simpelste dingetje lukt me niet. Betreft het voortandwiel.

Het voortandwiel van mij SV K7 krijg ik er wel af maar niet de "kunststof ring" die om het tandwiel zit. Bij mijn nieuwe voortandwiel zit deze "kunststof ring" niet.
Bij onderdelenlijst op Arctic Cat Parts, Snowmobile Parts, Atv's at Alpha Sports Center, Arctic Cat ATV, Arctic Cat Snowmobile Arctic Cat OEM Parts zie ik deze ook niet los staan (nummer 42, artikel 27510-21A31).

Iemand een idee hoe ik deze eraf kan krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn vorige SV heb ik die niet terug geplaatst - bij de huidige nog geen ketting vervangen - is geen nood aan, is er voornamelijk om versnellingsbak geluid te verminderen.
 
En nog een nuttige bijdrage;

Oud:
2r27o20.png


Nieuw:
2ekkhgh.jpg
 
Feli met je nieuwe, mooi vind ik dat met volle kuip. :) Maar jammer van je vorige.

Wat voor bar end mirrors waren dat trouwens?
 
Bar end mirrors:

https://www.rad.eu/nl/c/p/40002-shin-yo-bar-end-spiegel-ferrera.htm

Niets speciaals - maar duidelijk en groot genoeg om iets te zien. Had er slechts een aan de linkerzijde, alleen in de file was dat goed opletten.... Nu bezig die te monteren op de CB1000R in plaats van de huidige spiegels - maar heb nog geen mooie manier gevonden, deze middag weer lekker aan verder na een onderhoudje en het wisselen van de bougies (of toch nog een ritje direct daarna.....)


@ Viper - Wat er kapot gedraaid is weet ik niet - heb de complete motor uit elkaar gehaald en in grotere en kleinere stukken verkocht (heb nog wel het een en ander trouwens). Blok was redelijk snel weg, ondanks dat het kapot was - plan was om gedurende de winterperiode het blok uit elkaar te halen wanneer niet verkocht, had het net een weekje te koop staan en er stond al iemand die het voor de vraagprijs meegepakt heeft.
 
Idd, allemaal de beste wensen en op een goeie gezondheid. :)

En dankjewel voor de link 76er! Hoezo lukt het bij je CBR niet dan?
 
Beste wensen allemaal!!

Ik ben mijn schuur aan het opruimen omdat ik binnenkort ga verhuizen en nu kwam ik nog een set paddockstands tegen die ik voor mijn SV had.
Het gaat hier om een zelfgemaakte stand voor de achterkant en een gekocht maar voor de sv aangepaste voor de voorkant. Die voor de voorkant "pakt" de motor op onder het balhoofd waardoor je deze ook kan gebruiken om wielen te wisselen en zelfs de vorkpoten eruit kan halen indien nodig.
Het setje ligt in Spijkenisse en omdat het redelijk groot qua omvang is is het niet handig om te verzenden.
Foto's heb ik nu niet bij de hand maar kan ik op verzoek eventueel maken en doormailen.
Prijs voor dit set is 50 euro en ik ben te bereiken via het mailadres wat in mn profiel staat.
 
Hmm achter heb ik al een paddock stand...maar hoe zit die ervoor eruit, eventueel wel interesse daarin als je ze los weg doet
 
Hallo SV-ers, de beste wensen voor 2016

Vandaag mede dankzij de gladde omstandigheden hier in het Noorden eindelijk eens tijd gehad om uit te vogelen hoe plaatjes te plaatsen van mijn fietsie.
full
 
Mooie kleurstelling zwart oranje!
Zo is hij niet af fabriek geleverd denk ik?

Ik heb gister mn carbonnen frame-sliders ontvangen from China :D

Zaterdag maar eens monteren
 
Dank je.

Denk ook niet dat hij zo af fabriek is geleverd, hij was al in deze kleuren toen ik hem kocht.

Juist deze kleurencombi en superbikestuur gaven voor mij de doorslag. Was op slag verliefd... De tweede foto is gemaakt op de dag dat ik hem gehaald had. Inmiddels al wat dingetjes aangepast/bijgekocht oa. voorvork USD met radiale remmen(gelijk voor montage ook gereviseerd), andere spiegels(nu zie ik ook eens wat anders als mijn onderarmen), hel stalen remleidingen voor, PAIR afgedopt(was een makkie met de foto's hier van het forum), topkoffer met adapter voor op de duozit. Heb net via MF een paar voetstep adapters gekocht. Zit nog te denken om e.e.a. aan de motor te laten wrappen of spuiten echter ben ik er nog niet helemaal uit. Wil wat combineren met mat/glans zwart, of carbon.

Kortom ik ben heel blij met mijn fietsie en heb er nog de nodige plannen mee de komende tijd.
 
Vandaag even bezig geweest met de motor...onderkuip er eraf en uitlaat poetsen...Men, wat een werk...nog lang niet klaar met die roestbruine uitlaat..pfff iemand nog tips hoe je dit het beste kan doen zonder demontage? ?
Ook de stuurgewichtjes vervangen...boutjes vastgeroest...pff dacht datbis zo klaar zou zijn ermee, maar duurde wel ff voordat ik ze los had. ..
12489443_10207288834792513_7756659732137080278_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben aan het opruimen en ben nog clipons, originele dempers en spatbord met voor en achter knippers tegen gekomen. Ligt in de weg, dus als iemand interesse heeft?
Staan op marktplaats,
vraag op marktplaats
35 euro voor clipons met kroonplaat
25 euro voor achterspatbord met knippers voor achter
75 euro originele dempers

Als je wa nodig hebt laat maar weten, prijs is bespreekbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan