SV650(s)

Jaa aan het geld komen heb ik het niet over..

Maar als beginnend motorrijder is de kans toch vrij groot dat je een foutje maakt met bijv. inrijden van de schuur, plaatsen van de motor weet ik veel!

ik zou met een motor van 7000 zo bang zijn dat er iets mee gebeurd, dat het rijden misschien niet leuk meer blijft :P
 
Ik kon ook zo'n motor kopen. Houd er wel rekening mee dat die dus, naar alle waarschijnlijkheid, op het circuit is ingereden om het model te promoten voor journallisten :X .

Die van mij was een showroom model en werd ook wel gebruik voor proefridjes uit, was 700 km op gereden. Eerst twijfelde ik er ook een beetje aan, want ja met zo'n proefrit probeer je tog een beetje te kijken wat zo'n "ding" dan doet. Maar toch gekocht en absoluut geen spijt van.
 
ach ja motoport geeft 12 maanden garantie op die SV650.. tis echt een strakke zwarte... my favorite color.

valt me trouwens op dat de SV1000s maar een KLEIN beetje groter is dan de 650.. ietwat grotere tank, 180 bandje en wat hoger op zn poten.

hoe dan ook, vind de 650 een volwassen motor! vergeleken met het oude model, wow wat een ding !

ik ben gewooon verliefd op die SV's....
 
ach ja motoport geeft 12 maanden garantie op die SV650.. tis echt een strakke zwarte... my favorite color.

valt me trouwens op dat de SV1000s maar een KLEIN beetje groter is dan de 650.. ietwat grotere tank, 180 bandje en wat hoger op zn poten.

hoe dan ook, vind de 650 een volwassen motor! vergeleken met het oude model, wow wat een ding !

ik ben gewooon verliefd op die SV's....


je bent echt verliefd hè? :P

koop 'em dan gewoon !
 
hey
ik heb ook vraagi ik wil ook een sv kopen als ik 18 ben (oktober) ;(
maar kan je op 25 kw ook gewoon een andere uitlaat erop zetten zonder 25 kw
kwijtteraken wil het liefst de dubbele lazer uitlaat foto staat in attechment
ik kom trouwens ook trouwens vaak bij motoport in wormerveer

 
hey
ik heb ook vraagi ik wil ook een sv kopen als ik 18 ben (oktober) ;(
maar kan je op 25 kw ook gewoon een andere uitlaat erop zetten zonder 25 kw
kwijtteraken wil het liefst de dubbele lazer uitlaat foto staat in attechment
ik kom trouwens ook trouwens vaak bij motoport in wormerveer


Andere uitlaat kan erop. Ik rij zelf ook 25kw en heb er een Laser High Mount onderliggen.
 
In principe mag het niet, je krijgt immers meer vermogen en de uitlaten wegen meestal minder dan de originele pijp (en dan zit je dus met je gewicht/kw verhouding). Maargoed, geen haan die er naar kraait, de politie niet en de verzekering niet (tot je een ongeluk krijgt, dan KUNNEN ze lullig doen). Zijn wel mooie pijpen voor die SV ! :P
 
Ik vraag me af of dat waar is. Zou natuurlijk kunnen en heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar is het zo dat de begrensde SV méér vermogen produceert met bijv. een Yoshipijp?

In principe is het, naar mijn mening, alléén je demper (slip-on) welke NIMAG standaard aanbiedt als zijnde SV 650 SY. Begrenzing is geregeld door je inspuiting van benzine (CDI). En dat wordt er niet meer op. Je motor heeft bijvoorbeeld niet veel meer / minder weerstand door een andere demper (wel een klein beetje, maar of dat significant is :? ). Uiteraard verander je je "standaardinstelling" van je motor, maar of je er vermogen mee wint :? ?
 
In principe mag het niet, je krijgt immers meer vermogen en de uitlaten wegen meestal minder dan de originele pijp (en dan zit je dus met je gewicht/kw verhouding). Maargoed, geen haan die er naar kraait, de politie niet en de verzekering niet (tot je een ongeluk krijgt, dan KUNNEN ze lullig doen). Zijn wel mooie pijpen voor die SV ! :P

Bullshit; het mag gewoon zolang je maar niet meer dan 25kw/34pk produceerd.
Een racepijp geeft wel iets meer vermogen, maar begrensd op een door de importeur/rdw goedgekeurde set zal je nooit boven de 25kw/34pk komen.
Alles wordt nl. op het inlaattraject begrensd, dan kan je de dikste racedemper en/of titanium systeem erop zetten die je wilt maar je zal nooit schokkend meer vermogen erbij krijgen...

Voorbeeld; racepijp op een bandit 600 (die er vaak 5-10pk bijkrijgen met racepijp) en een 25kw bracht +-31pk aan het achterwiel en de orignele demper +-30pk.
Onbegrensd is het +-72pk met orignele pijp en 76pk met diezelfde racedemper
 
Laatst bewerkt:
als je een nieuwe sv koopt kan je hem dan zo kopen met 25kw kit erop zonder
bij te betalen daar voor op de suzuki site staat 53 kW (72 pk)/9.000 t.p.m. of 25 kW/9.000 t.p.m.
weten jullie daar meer van kan geen email vinden van suzuki
dank u
 
als je een nieuwe sv koopt kan je hem dan zo kopen met 25kw kit erop zonder
bij te betalen daar voor op de suzuki site staat 53 kW (72 pk)/9.000 t.p.m. of 25 kW/9.000 t.p.m.
weten jullie daar meer van kan geen email vinden van suzuki
dank u

"Vroegah" kreeg je een 25KW-setje er gratiZz bij, bij aankoop van een nieuwe motor. Nu probeert óf de NIMAG, óf de dealert je nog even 700 euri voor dat 25KW CDI-kastje te laten neertellen. Buitengewoon Bullshit als je het mij vraagt, gezien het feit je een finkelnieuwe motor koopt.

Beetje pushen dus tijdens die "aankooponderhandelingen, want zo een setje moet je er gewoon gratis bij krijgen naar mijn mening.
 
Ik heb nog een 25kw setje liggen: Zolang hij op Marktplaats staat is ie nog te koop. FF zoeken naar: "CDI 25kW SV 650"

Groeten,

Erik
 
Nee dat zei ik niet :+ In de zomer kan je pas echt lekker gaan gummen })

Met zo'n is sv is dat toch niks joh :P
een kawa kan je inderdaad heel goed gummen!!!!
ZX6R_Green_1024x768gummen.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan