RolandPricken
MF veteraan
- 23 jan 2007
- 24.567
- 25
Stationair laadt een motor toch niet bij he?
Trouwens 12+ volt is toch genoeg
Trouwens 12+ volt is toch genoeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja dat ligt aan de maxxis achter band,... komt vaker voor
ja dat ligt aan de maxxis achter band,... komt vaker voor
begrijpend lezen is moeilijk ofnie?
begrijpend lezen is moeilijk ofnie?
Ik denk zelf dat het voorwiel opnieuw moet worden gebalanceerd! denk vandaag nog even snel naar de dealer.
Das een schande voor iedere SM fiets
wat moet er bij 1000km gebeuren dan?
Lees het nu pas en idd heb je gelijk, achterband echter is een (volledig) gebruikte SC waarop geen rand meer te bekennens. Foto bedriegt dus. Voorband is nieuw en die heeft/had idd nog wat over, inmiddels ook verheen "opgelost"
Het "echte veegwerk" gaat trouwens pas plaatsvinden wanneer het ding goed ingereden is en zijn 1000 beurt heeft gehad. Nu alleen een keer olieën en filter venieuwd bij 400 km.
Ik heb ze er nu ook om zitten Heb ze wel uitgebalanceerd, maar nog geen meter gereden
Denk dat de eerste meters met die banden in Villars zijn
Heb de Silmoto maar weer gemonteerd, hoepen dat ik daar mee weg kom qua geluid in Villars....
wat moet er bij 1000km gebeuren dan?
olie + filters en trotleboddy's
Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb sinds vandaag mn nieuwe maxxis goldspeed pre-cut slicks eronder liggen en hiervoor michelin pilot power. Als ik met mn nieuwe bandjes naar de 140 knal begint hij opeens flink te schudden met 't stuur. Ik ben dit al wel gewend maar bij mijn vorige banden was dit pas rond de 170/180. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
volgens mij hoeft het blok er nog niet uit bij 1000kmBlok gaat er onderuit, alles wordt gecheckt en de kleppen worden gesteld. Olieën en filter uiteraard ook. Synchroon stellen zal ook wel meteen gebeuren hoewel dat waarschijnlijk niet nodig is nu. Straks na montage van Akra met Rapidbike de cpl injectie ook nalopen.
Daarna afhankelijk van ge/misbruik iedere 15 tot 25 uur alles verversen.
Las in de manual trouwens dat er bij 6000km nieuwe zuigers + veren inmogen.
volgens mij hoeft het blok er nog niet uit bij 1000km
likt me dat je met de ecu en tuneboy leukere dingen kan doen dan alleen injectieHoeft idd niet maar gaan ze toch doen om alles te checken en kleppen te stellen, vooral voor de zekerheid. Kost me alleen de olie en filter, rest is service van Startwin.
Akra komt er daarna ook op en die wordt mbv. een Rapidbike 3 helemaal afgesteld.
Binnenkort trouwens eens kijken of ik de originele RSV4 velgen pas kan maken in de SXV, ziet er wel gaaf uit zo.
[afbeelding]
likt me dat je met de ecu en tuneboy leukere dingen kan doen dan alleen injectie
met tuneboy kan je ook de ontsteking aanpassen, maar weet wel wat je doet