systeemhelm voor newbie

Even gebeld naar RAD in België en de verkoopster vertelde mij dat zij over de shark vooral klachten ontvangt mbt het geluid...; daarentegen stoppen zij met de verkoop van Lazer helmen .... :?
 
Even gebeld naar RAD in België en de verkoopster vertelde mij dat zij over de shark vooral klachten ontvangt mbt het geluid...; daarentegen stoppen zij met de verkoop van Lazer helmen .... :?

Ik heb nog van niemand klachten gehoord over het geluid van de Shark. Trouwens, wanneer je veel snelweg rijdt of dikwijls langere afstanden aan iets hogere snelheden, is iedere helm te luid en veroorzaakt op den duur gehoorschade.
Eén goeie raad: laat oordopjes op maat maken, bv bij Lapperre. Kost wel wat, maar je bent zeker dat je geen gehoorschade oploopt.
 
Ik heb het al gezegd, de Shark is niet de stilste wel de fijnste helm die ik in jaren gehad heb. Idd de beugel wegklappen naar achteren is ideaal. Met oordoppen rijden vind ik eigenlijk altijd een must maar je zult ze de kost geven die het niet doen.

Benno
 
Ik heb het al gezegd, de Shark is niet de stilste wel de fijnste helm die ik in jaren gehad heb. Idd de beugel wegklappen naar achteren is ideaal. Met oordoppen rijden vind ik eigenlijk altijd een must maar je zult ze de kost geven die het niet doen.

Benno

je haalt me de woorden uit de mond *D
 
ik ben vandaag de shark gaan passen .... voor mij zat ie goed maar de verkoper stelde dat ie té hoog op de schedel stond en aldus de kin niet goed genoeg afdekte .... hij gaf me een Shoei Neotec en die volstond volgens hem wél .... ik merkte echter geen verschil .... alleen in de prijs !
 
het is uiteindelijk nog niet beslist mensen : vandaag nogmaals de Schubert en de Shoei (alhoewel ik deze laatste niet écht betrouw ...)gaan passen ....
 
Ik heb de Shoei Neotec.
Zit bij mij gewoon het best.

En tjah in Motoplus was het de testwinnaar, dus ach, zo slecht zal ie niet zijn.

mvg Rick
 
Rick,

Geloof het of niet maar ik heb ook de Shoei Neotec gekozen ! Ondanks het feit dat ik er ernstige twijfels bij had omwille van de veiligheid.... zat ie inderdaad PERFECT ! De Schubert zat ook goed maar de Shoei had nog "iets" extra .... dus een witte Shoei Neotec siert mijn hoofd ! Thx aan iedereen die mij heeft willen helpen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan