SZR rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee ik denk toch dat het de dynamo is,enige stekkertje dat van mijn spanningsregelaar naar mijn dynamo loopt heb ik schoongemaakt zat vol met zand, accu laadt nog steeds niet op bedrading is ook intact erzijn geen beschadigde draden die t frame raken waardoor die spanning zou kunnen verliezen. :?
 
Stel dat de dynamo aan vervanging toe is, enkele dagen geleden stond er nog eentje op ebay.de.
Succes ermee.
Heb je m'n mailtje gekregen?
 
Nog een weekje en er zit een nieuw uitlaatje op de SZR. Vrouwtje krijgt voor haar verjaardag een DAM. (Handgemaakt kwaliteitsproductje uit België)

Het wordt een geborstelde rvs-demper met gepolijste beugel en uitlaatpijpje, hij wordt hoger en steiler naar omhoog gelegd. Fotootjes volgen natuurlijk nog (en misschien een geluidsfile 8-)
 
Ben echt lui de laatste dagen... maar heb daar ook reden toe... vakantie

De SZR ligt nu half gestript te wachten tot baasje het kleppen stellen af maakt

Heb niet zo'n haast met dit weer. Maar als de zon doorbreekt weet ik natuurlijk niet hoe snel ik dat ding in elkaar moet prutsen _O-

Zit alleen nog te kijken hoe ik precies het handigste de radiateur aan de kant kan krijgen zonder de vloeistof af te tappen.... is me nog niet helemaal duidelijk -O-
 
Anders doe je toch even een teiltje onder de motor, tap je de vloeistof af en als je klaar bent giet je het toch gewoon weer terug. Mits het natuurlijk schoon is... Lijkt me niet zoveel werk.
 
Anders doe je toch even een teiltje onder de motor, tap je de vloeistof af en als je klaar bent giet je het toch gewoon weer terug. Mits het natuurlijk schoon is... Lijkt me niet zoveel werk.
Zit wat in :Y
Soms kan een mens inderdaad meer tegen een klus op zien dan reëel is 8-)
 
TZATZAAAAMMMMMMM !!!!!!!
Nog niet mee gereden, maar stilstaand is de sound alvast geweldig!!! En 'the looks' :} :Y
full
 
@Nopper: je vrouwtje is een geluksvogel want dit oogt (en klinkt vast) super!!!

Cool, wederom een bewijs dat big bikes don't rule ;)

EDIT: hij loopt erg strak langs de achterbrug, goed man!!
 
Ziet er heel mooi uit! HEt past goed bij elkaar.
Als je de geluidsbestandjes ff mailt dan kan ik ze hosten.
 
Mooi ding Nopper! Ziet er strak uit!

toen had ik trouwens ook nog eens een vraagje: weet iemand misschien of, en zo ja waar, zadels te verkrijgen zijn? Mijn leer is niet zo mooi meer en het sluitmechanismo is ook wat lam...

Baby needs to look its best... :9
 
Het zadel dat je ziet op de SZR heb ik zelf opnieuw overtrokken. Ik ben meubelstoffeerder van beroep. Een paar bladzijden terug vind je duidelijke foto's van het zadel. Het sluitmechanisme kan je waarschijnlijk gewoon effe uit elkaar halen en inspuiten met WD40. Dan loopt het waarschijnlijk weer als een fluitje van een cent.

Als je geïnteresseerd bent in een mooi overtrokken zadel met sierstiksels, eventueel naar eigen ontwerp en in kleuren die je zelf wil, dan mag je me altijd mailen. Dat geldt voor iedereen hier trouwens,... maar ik wil niet spammen,... dus zwijg ik er verder ook maar over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan