Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die staat ook overal!Er staat op marktplaats een vrij gruwlijke SZR met MV Agusta-kont (http/link.marktplaats.nl/174119592). Is deze van iemand hier? Gaaf ding hoor!
Arno net wat fotos ge-mailed
Hartelijk dank!!!
Vrienden,
Ik ben beide sleutels van de SZR kwijt. Helaas Nergens meer te vinden.
De motor staat op stuurslot.
Ik heb al gebeld met iemand van Motoport, deze heeft mij een adres gegeven hier in de buurt die voor mij een sleutel kan maken.
Ik moet dan wel een van de drie sloten meenemen (Buddy, Stuur, tankdop)
Voordat ik als een malle begin te demonteren is de vrrag:
Welk slot kan ik er het makkelijkst uithalen?
En hoe kan ik dit het beste doen??
Tankdop, gewoon de boutjes losdraaien
nee, dan krijg je hem er dus niet uit, zolang je de dop niet open hebt, er zit nog een boutje onder de dop
ik denk dat je beter het zadel kan meenemen.
Ik raad je aan goed na te denken en je sleutels te vinden
Heb je trouwens het sleutel nummer nog? dan kan je bij de dealer zo nieuwe zadi sleutels bestellen, krijg je gewoon een neiuwe set
Er staat op marktplaats een vrij gruwlijke SZR met MV Agusta-kont (http/link.marktplaats.nl/174119592). Is deze van iemand hier? Gaaf ding hoor!
Ik heb dit probleem ook een keertje gehad, wel met een andere motor. Je moet de bovenste kroonplaat van de motor afhalen. Alles losschroeven en voorzichting over de vorkpoten naar boven schoven. Natuurlijk niet de onderste kroonplaat losschroeven, anders flikkert je motor op het voorwiel... Ik heb die sleutelman toen m'n hele kroonplaat met slot gegeven, dat was geen probleem. Succes.Ik ben nog steeds de sleutel kwijt van de 660.
Ik heb net gesproken met de sleutelmaker, en deze vertelde mij dat ik het contactslot eruit moet zien te krijgen.
Kan iemand mij informeren hoe dit moet?
Hallo SZR fanaten!
Weet je wat ik heb gezien op Motorday?...
Dat moet even gemeld worden.
[afbeelding]
Een hele dikke vette SZR die boven mijn bed moet hangen!
Ow...die Triumph daar achter is ook wel leuk.
Wat breder is inderdaad wel mooier.140 is een beetje smal, het zal wel gedaan zijn wegens geld (de 150 kost te veel, maar ze hadden toevallig nog een 140 liggen)
Ik zou wel gewoon een 150 deronder gooien.
ik heb goede ervaringen met de michelin pilot power (lekker ronde band en gaat lang mee, goede grip, in de regen ook heel erg). gewoon een van de beste banden die er zijn.
slechte ervaringen heb ik met de contiforce (ook duur, en krijgt na 7000 bobbels)
De hoge vraagprijs is aangepast zie ik wel...Staat nu te koop, ben stiekem aan het kijken voor een SZR en vond hem op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/174119592
kevin ik he een 160/70 achter en een 120/70 voor stuurt super ( pirelli super corsa )
Wat is jullie ervaring met banden op een SZR??
Het valt me op dat er achter nu een 140/70 opzit, terwijl standaard 150/60 is.
Heeft dat toevallig een reden of zou je gewoon bij 150 moeten blijven?
Zijn er nog bepaalde merken en types aan te raden voor een SZR?
Danku
Owja...Ik moest ff zoeken, maar ik zie je reactie
Is trouwens wel allemaal krap aan zag ik vanmorgen nog... Spatbordje loopt nu al op een schaamhaar langs de band
Apart dat ie aanloopt. Ik had op mn SZR sinds jaren een BT-020 160/60 en dat wil primaOwja...
Volgens mij is dat ook de reden dat er een 140 omheen zit.
Want de band raakt hem nu al (niet meer), want dat spatbordje is afgesleten.
Is het mogelijk zonder dat spatbord?