T blijft wankel, met 2 wielen. Suzuki RE5, Hercules W2000

Nou moet er eerlijk gezegd niet van kwijlen,zit nog een vooroorlogs filter op,duidelijk weer een motor die niet met liefde onderhouden is,
maar 1 die gekocht is om door te verkopen en waarschijnlijk al vele jaren stil staat.
 
Wat ik altijd apart vind is dat er dan vermeld wordt dat er gaskabel kapot is.
Dat ding deugt natuurlijk helemaal van geen kant,anders hadden ze er wel ff een nieuwe gaskabel opgezet.
Probleem met zo,n ding is niks voor te krijgen of hartstikke duur,wat moet je er dan mee?
 
Wat ik altijd apart vind is dat er dan vermeld wordt dat er gaskabel kapot is.
Dat ding deugt natuurlijk helemaal van geen kant,anders hadden ze er wel ff een nieuwe gaskabel opgezet.
Probleem met zo,n ding is niks voor te krijgen of hartstikke duur,wat moet je er dan mee?
Hey Rene, wat dacht je van wat liefde geven? Vind het een beetje jammer zo een reactie. Tis een prachtig tijdsbeeld, ik wilde dat ik het geld en de ruimte er voor had!
 
Btw zon gaskabel vervang je niet maarzo.
Is een push/pull systeem die niet allen de carb bediend. Maar ook de oliepomp en vlinderklep in het blok. Deze kabel moet je na laten maken 😉
 
Inderdaad, dat is een handelaar, aan de koper om door zo een dingetje als een gaskabel heen te prikken. Nog een paar dagen, als ik de postcode loterij win, of de staatsloterij, istie mijn!! :9~
 
Die vent verkoopt hem gewoon door, is toch niks mis mee, zo te zien begin je met een nette basis.
Ja duidelijk een handelaar,adv is nu veranderd in een HD,ook met USA papieren,wat betreft die nette basis,valt altijd tegen
als je de motor in het echt ziet,en wat voor werk je er aan kan hebben hoef je alleen maar Rob z,n topic voor te lezen :Y
Alleen al motorisch kan het zo,n drama worden dat je huilend je schuur of garage uit rent😭
 
Blijft nog steeds een nette basis, of had je je bril niet op toen je keek?
 
Laatst bewerkt:
Idd hd nu. Hopenlijk gaan we deze nog ergens op het forum vinden.
En idd foto's bedriegen. Dorita is ook (nog) niet moeders mooiste.
Maar technish wel een goede basis.
Rodnie, was/is een ander verhaal.
In NL ga je ze ook niet gauw goedkoper vinden schat ik zo.
Het leek mij nog geen slechte basis, maar compressie testen is wat je moet doen.
Anders kan het idd een groot drama worden...
En heb er 2 gekocht zonder compressie te meten 🤦‍♂️
Ach ze hebben een kickstart. Je moet 3 keer compressie voelen. Zo niet, laten staan 😉
 
Laatst bewerkt:
Er staat er nog wel 1 te koop in Polen voor 4k euro. Start wel, maar slaat niet aan.
Volgens de eigenaar 8bar compressie, dat is dus goed. Maar wil niet lopen.
Via facebook contact gehad, bood mij deze te koop aan. Op de foto's een mooie basis. Maar ff naar Polen en terug...
En heb de garage vol... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan