't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Ja, heb uit medelijden gestemd :$

  • Nee, ben ook een droeftoeter

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ja

    Stemmen: 10 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja doe maar lekker
full
 
Wel goed hoor.. rustig aan :)
Teamleider is op bezoek geweest en we hebben een beetje een plan besproken hoe ik alles weer ga opbouwen.
Vanaf 27 april, ga ik 2 uurtjes per dag werken, administratief. Eens even kijken hoe ik dat ga doen, want ik kan max een half uur zitten. :/
Per half augustus pas de opleiding weer instromen, de instroomdatum van 20 april is echt niet haalbaar :N

Hoorde van de fysio dat ik in eerste instantie helemaal geen Hernia operatie heb gehad, maar een Cauda Equina Syndroom, die toevallig veroorzaakt werd door een hernia.
Cauda staat voor de enorme kabelboom aan zenuwen die bekneld lag en equina staat voor de verlammingen die daar uit voort kwamen -O-
Veroorzaakt door de lendewervel die ik teveel heb, wat 1:30.000 voorkomt... Heb ik weer :$
Maar ja... daarom mag ik het volgens hem ook geen hernia noemen.

Herstel gaat verder voorspoedig hoor :+

TT zegt: Hee Els,

Goed te horen dat het herstel voorspoedig gaat en dat je in augustus weer kunt instromen.
Maar 2 uur administratief werk per dag terwijl je nu maar een half uur kunt zitten????

Mama modus aan: pas goed op jezelf, stax forceer je het nog! Mama modus uit.

Zelf 3 weken geleden spit gehad en heb toen mogen ervaren hoe verschrikkelijk veel pijn zo'n rug kan doen. Ik had nog het geluk dat dat relatief snel voorbij ging.
Aan de valium en hoppa...

Is eens wat anders dan een whiskey-tje
 
Laatst bewerkt:
Michel,

Ik heb je (niet expres)een beetje verkeerd ingelicht.... :$

Formule 1 is om 10:00uur voorbeschouwing en 11:00uur race Live! (OP RTL5!!!)

En 13:00uur herhaling op RTL7

hoop niet dat ik je uitslaapochtendje nu in de war schop....?
 
Nacht :W

@Els: sterkte, maar zoals anderen al zeggen: 2 uur werk terwijl je max half uur kunt zitten? Zou ik toch even aankaarten :Y

@Marc: ja ik had het al gezien, ik ga voor de herhaling denk ik *D
Geeft niet, komt helemaal goed ;)

@All: en meteen trusten :+ :W
 
TT zegt: Hee Els,

Goed te horen dat het herstel voorspoedig gaat en dat je in augustus weer kunt instromen.
Maar 2 uur administratief werk per dag terwijl je nu maar een half uur kunt zitten????

Mama modus aan: pas goed op jezelf, stax forceer je het nog! Mama modus uit.

Zelf 3 weken geleden spit gehad en heb toen mogen ervaren hoe verschrikkelijk veel pijn zo'n rug kan doen. Ik had nog het geluk dat dat relatief snel voorbij ging.
Aan de valium en hoppa...

Is eens wat anders dan een whiskey-tje


Valium dat is toch ergens anders voor _O-
 
Scheelt wel leeswerk ja ;)






[me="Xtra"]gaat slapen :Z[/me]
 
Nú slapen.. en om 11 uur vnuit bed lekker F1 kijken :Y

morgenmiddag beginnen met afgraven van de kruipruimte.. die is nu 80cm diep, ligt al voor 90% droog en uiteindelijk moet ie 2m50 diep worden totaal.. :X
 
Mogguh :W

:W MogguhDat weet jij helemaal niet :N


oh jawel, kudt. Jij was er toen ook in breukelen hè :') ? Dat kindje vond tussen al die motoren mijn RS wel het mooist, die soes wou ze omdouwen :j
Ze speelde dat spelletje, welke hoort er niet bij. vandaar dat ze naar de jouwe liep.
 
goeiemorgens..


Best aardig weer buiten..

Gisteren verjaardag van me broertje gehad.. errug gezellig.. was wel laat geworden..

Zo maar eerst ff lekker ontbijten met jus d`orange en croissantjes :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan