't Honda Ses 150 Dylan Topic

Hahaha de jas was zwart :9
ik denk dat ik het me kan herinneren.. nog niet in Berlicum maar daar waar de doorlopende weg naar rechts richting kanaal gaat was her denk ik he?! Maar het is ook precies het tijdstip dus bijna zeker dat ik t was haha.
 
Hahaha de jas was zwart :9
ik denk dat ik het me kan herinneren.. nog niet in Berlicum maar daar waar de doorlopende weg naar rechts richting kanaal gaat was her denk ik he?! Maar het is ook precies het tijdstip dus bijna zeker dat ik t was haha.
Nee je slaat links af (Berlicum) bij die kroeg op de hoek, rechts af ga je idd langs het kanaal die zit potdicht rond dat tijdstip.
Je moest het bord bebouwde kom(kerkje) van Berlicum nog passeren dat is de 60km zone.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben de vriend van Phyllis, en heb sinds afgelopen week ook een (blauwe) Honda Dylan _O- _O-

1173622_427455097398629_732795757_n.jpg


Ik heb meteen een vraag: het zadel is erg glad (een stuk gladder dan die van Phyllis), is hier een makkelijke oplossing voor? Of opnieuw bekleden..?
 
Hmmm das raar is meestal :X :X :X :X

Hebben ze de nieuwe Dylan misschien flink in de poets/was gezet voor ze het verkochten ?

Anders zou het misschien gewoon zijn dat je het zadel eens moet afwassen met iets ontvettends ?

Ik heb wel eens voorheen mijn motor gepoetst en naderhand in de was gezet en toen per ongeluk ook het zadel meegepakt, dan durf je idd niet hard te remmen
 
Laatst bewerkt:
Hmmm das raar is meestal :X :X :X :X

Hebben ze de nieuwe Dylan misschien flink in de poets/was gezet voor ze het verkochten ?

Anders zou het misschien gewoon zijn dat je het zadel eens moet afwassen met iets ontvettends ?

Ik heb wel eens voorheen mijn motor gepoetst en naderhand in de was gezet en toen per ongeluk ook het zadel meegepakt, dan durf je idd niet hard te remmen

Heeeeel herkenbaar, doe je maar 1 keer.
Vroeger ook een keer gedaan bij mijn puchje.
Eerste stoplicht zat ik ineens op de tank.
 
Mijn oude zzr had ook last van zadelgladheid. Voorbij 9000 toeren moest ik het stuur goed vasthouden haha. Ik had een fles gekocht, zadelpoets of leerspul of zoiets. Probleem opgelost.
 
Ja dat overkomt je idd maar 1 keer en dan had ik op mijn crosser ook nog zon dikke zwarte dop koste me bijna mijn mannelijkheid
 
Ja dat overkomt je idd maar 1 keer en dan had ik op mijn crosser ook nog zon dikke zwarte dop koste me bijna mijn mannelijkheid

Zo mooi, dat was geen pretje. Voor Phyllis zal het misschien íets minder uitmaken, maar we hebben toch mooi 2 extra pluspunten voor de motorscooter gevonden ;)
 
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen

Hallo allemaal, misschien leuk voor de liefhebbers van lichte motoren.
Bij motoren 11/25/35 kw is een topic geopend van de Suzuki Van Van 125.
Dit is een bijzonder leuk en grappig motorfietsje en inmiddels een echte cultbike!
Nu ook met injectie trouwens.
Misschien dat sommige onder jullie er een berichtje kwijt willen.
Zou leuk zijn om dit fietsje een beetje aandacht te geven!
 
Hmm wel bijzonder dat hij inderdaad elke topic langs gaat om iets te promoten.
Dit lijkt iets verder te gaan dan iets wat je hobby mag noemen.
Is het eigenbelang?
of topics vervuiling of iets dergelijks?
Ik kan mij niet heugen dat wij scooteraars dit in de sportmotoren nakedbikes etc dezelfde dingen uithalen.
Is dit niet iets voor een moderator?
Of trek ik te snelle conclusies?
 
Hallo ik ben de vriend van Phyllis, en heb sinds afgelopen week ook een (blauwe) Honda Dylan _O- _O-

[afbeelding]

Ik heb meteen een vraag: het zadel is erg glad (een stuk gladder dan die van Phyllis), is hier een makkelijke oplossing voor? Of opnieuw bekleden..?
Phyllis ik ben ook niet van het schoonmaken :N zet die van artifex ergens anders neer dan valt het niet zo op _O-
Artifex maak eens een foto van beide zadels kan idd wax of plastic shine zijn, daar werkt alleen goed wassen met groene zeep.
 
Laatst bewerkt:
Lekker heb je dadelijk geen zadel meer over er zit aceton in en das altijd een goed idee voor rubber / plastic ?

Gewoon orinair wassen met een zeepje
 
Mwah ik denk niet echt dat er vet of andere rommel op je zadel zit. Misschien heeft de vorige eigenaar het zadel met een ongeschikt goedje gepoetst, waardoor het glad is geworden. Of omdat'ie erop gereden met een bepaalde broek waardoor het oppervlak van het zadel wat afgesleten is. Als je het echt irritant vindt zou ik even een nieuwe zadelovertrek eromheen nieten. Tape vind ik niks, dan is het dadelijk warm buiten, laat de tape los, wordt het plakkerig..
 
_O-

Poetsen heeft niet geholpen...
Heb er voor nu wat duct tape op geplakt voor meer grip
Heb je de Dasty er wel goed afgewassen? is erg agressief vandaar dat ik zij dat je driehoek groene zeep moet gebruiken
groenezeep-500x484.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan