T-max meeting 2

Hoi Maxers,

Beste Maxers ...de weersvoospellingen zijn helemaal niet gunstig voor 11 November...enkele sympathisanten hebben mij dit ook via pm laten weten waarvoor dank ,daarom is er besloten om de samenkomst te verplaatsen naar Zondag 18 November .
 
Gelijk heb je, het is te hopen dat het dan wel mooi weer is. Ik zou dan ook graag komen,, heb zelf een X-max300.

Groeten Eip.
 
Bart helaas kan ik zondag niet.
Mijn kleindochter viert haar tweede verjaardag.
Daar moet opa natuurlijk bij zijn.
Ik wens jullie een leuk samen zijn , ik vind het jammer want het wordt goed weer.

Groet Gerard,
 
De voorspellingen zien er prima uit daar kan je nu al van uitgaan ....see you all @ sunday !!
Jammer Gerard ...een verjaardag vieren is toch best leuk niet ? Geniet ervan !
 
Beste Maxers de weersvoorspellingen zijn prima voor 18 Nov .... dikke trui aan handschoenen aan en tot in Molenschot !!
 
Het was erg koud vanmorgen ...dik ingepakt vertrokken we richting Molenschot waar we stipt om 11h aankwamen ...we dacht eersten te zijn maar plots verschenen er nog 2 Maxers om de hoek. Na een korte kennismaking gingen we snel naar binnen om ons op te warmen en al gauw arriveerden er nog enkele bekende gezichten ...tussen de warme dranken werd er natuurlijk druk over en weer gesproken over de scooters en de mooie verhalen die erbij hoorden ...de tijd vliegt jammer genoeg zeer snel en zo kwam aan deze meeting ook weer een einde,bedankt al de aanwezigen het was erg gezellig en leuk ...hopelijk zien we elkaar binnenkort weer !!
46457964_10217646424455369_8271474367708266496_n.jpg
46445991_10217646424375367_2718057275745894400_n.jpg
 
Was als gewoonlijk weer te vroeg vertrokken thuis,was daar rond half elf. Dus maar even een rondje gereden daarzo. Toen ik terug reed kwam Eip er ook aan op zijn nieuwe xmax. We stonden even te buurten op de parkeerplaats,toen hoorde we 2 t maxen aankomen met een mooi geluid. Even voorstellen en toen maar naar binnen voor een warme koffie. Toen kwamen er nog meerdere binnen. Daarna nog een koffie en een zelfgemaakt ertwensoep genomen. Die was heerlijk.Dat ging er wel in met dat weertje buiten. Was een gezellig groepje zo,en een goede gastheer en personeel daarzo in t restaurant. Is zekers voor herhaling vatbaar.. Mvgr ger
 
Voor mij was het ook een mooie dag, toen ik aan kwam rijden bij restaurant molenschot kwam scooterbulletje gelijktijdig de parkeerplaats op, en konden we zo onze ervaringen van onze x-maxen uitwisselen. na zo,n tien minuten kwamen ook de andere mannen er aan en konden we naar binnen voor de lekkere koffie en de soep en brood. En we konden we nog verder over het wel en wee van onze scooters praten, en voordat je het weet is het weer tijd om naar huis te gaan. Maar ik heb er van genoten, en het is een mooie dag om op terug te kijken.

Groeten Eip.
 
Laatst bewerkt:
Op 16 juni komen we nog is samen op het intussen door sommigen gekende Molenschot ...TMAxers allen welkom !
Meer info volgt ......
 
Beste Tmaxers op 16 juni allen welkom
Bij goed weer !
Place2B
Samenkomst 11h a 11h30
Brasserie Schutterslust
Bavelseweg 165
5124PX Molenschot
+31 161 431 227

Hopelijk tot dan !
 
Terug
Bovenaan Onderaan