'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

19 juni kan ik ook wel.
maar dit weekend ben ik sowieso op de motor. Misschien morgen en zondag wel. Ligt aan weer.
 
Kan de OP aangepast worden? Die kawa is al een eeuw de deur uit.

M'n twee pareltjes
IMG20210519092137.jpg
IMG-20210319-WA0021.jpg
 
Ik rijdt de laatste tijd eigenlijk vooral van A naar B, en weinig toer ritjes.

Balkbrug ken ik eigenlijk vooral van Takens vroeger, nu rijdt ik er regelmatig langs onderweg naar Dedemsvaart, waar een vriend van me woont :)

Wat betreft rijden morgen, ik heb mijn Fazer nu nog stil staan met een kapotte achter remklauw. Of althans, die heb ik vanavond gereviseerd, morgen monteren en ontluchten, en dan staat-ie er eigenlijk weer klaar voor :) Maar ik heb morgen ook nog wat werk te doen, dus of ik morgen daadwerkelijk aan motorrijden toe kom..
 
Vanmiddag rond 15:00 bij ten Kate Nieuwleusen? Is op de helft van Zwolle==> Balkbrug. Blijft droog en word niet zo heet als gisteren.
 
Ik rijdt de laatste tijd eigenlijk vooral van A naar B, en weinig toer ritjes.

Balkbrug ken ik eigenlijk vooral van Takens vroeger, nu rijdt ik er regelmatig langs onderweg naar Dedemsvaart, waar een vriend van me woont :)

Wat betreft rijden morgen, ik heb mijn Fazer nu nog stil staan met een kapotte achter remklauw. Of althans, die heb ik vanavond gereviseerd, morgen monteren en ontluchten, en dan staat-ie er eigenlijk weer klaar voor :) Maar ik heb morgen ook nog wat werk te doen, dus of ik morgen daadwerkelijk aan motorrijden toe kom..
Ga je redden😁
 
En, is er nog gereden? Foto's? :P

Heb m'n motor wel klaar, maar zoals gezegd had ik ook nog werk te doen (zzp'er enzo), dus rijden ging 'm niet meer worden vandaag.
 
En, is er nog gereden? Foto's? :P

Heb m'n motor wel klaar, maar zoals gezegd had ik ook nog werk te doen (zzp'er enzo), dus rijden ging 'm niet meer worden vandaag.
Ja is gereden. Jb1 heeft een foto gemaakt. Was een leuk rondje met 3 man. Morgen rondje nog een keer op laag tempo met mijn pa en zijn zijspan
 
Ik rijdt de laatste tijd eigenlijk vooral van A naar B, en weinig toer ritjes.

Balkbrug ken ik eigenlijk vooral van Takens vroeger, nu rijdt ik er regelmatig langs onderweg naar Dedemsvaart, waar een vriend van me woont :)

Wat betreft rijden morgen, ik heb mijn Fazer nu nog stil staan met een kapotte achter remklauw. Of althans, die heb ik vanavond gereviseerd, morgen monteren en ontluchten, en dan staat-ie er eigenlijk weer klaar voor :) Maar ik heb morgen ook nog wat werk te doen, dus of ik morgen daadwerkelijk aan motorrijden toe kom..
Geen bluedot kunnen vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan