Bij sommige motoren is die te lang gekozen om aan de geluidseisen te kunnen voldoen.Mijn ervaring is dat de originele tandwiel verhouding het best is.
Is dat zo? Weer wat geleerd..Bij sommige motoren is die te lang gekozen om aan de geluidseisen te kunnen voldoen.
Bij sommige motoren is die juist te lang gekozen omdat ze met een versleten achterband een versnelling te kort komen. Die RD250 van mij is niet zo heel erg sterk (37PK) en met een nieuwe achterband moet ik hem regelmatig terug in zijn 5 trappen terwijl als de band op begint te geraken ik eigenlijk een 7 tekort kom...Bij sommige motoren is die te lang gekozen om aan de geluidseisen te kunnen voldoen.
Gebruik je banden met 5 centimeter profieldiepte?Bij sommige motoren is die juist te lang gekozen omdat ze met een versleten achterband een versnelling te kort komen. Die RD250 van mij is niet zo heel erg sterk (37PK) en met een nieuwe achterband moet ik hem regelmatig terug in zijn 5 trappen terwijl als de band op begint te geraken ik eigenlijk een 7 tekort kom...
Ik daartegen andersom, afgelopen zondag en al rijdend met een langzame groepje kwam ik erachter dat ik een versnelling over had toen ik eindelijk alleen reed...Ik zit daarentegen met een standaard tandwielverhouding iedere keer naar een 7de versnelling te zoeken.
Ik daartegen andersom, afgelopen zondag en al rijdend met een langzame groepje kwam ik erachter dat ik een versnelling over had toen ik eindelijk alleen reed...
Raak in de war omdat ik regelmatig wissel tussen naaimachine V4 en 2 cilinder tractor... toch een versnellingsindicator aanschaffen.....
Ik denk dat bij Rob zijn gewicht nogal schommeld. Ik heb vernomen dat hij een fervent bbq'er is.Gebruik je banden met 5 centimeter profieldiepte?
Een "gewichtig" persoon.Ik denk dat bij Rob zijn gewicht nogal schommeld. Ik heb vernomen dat hij een fervent bbq'er is.
Of zweverig....Een "gewichtig" persoon.
Dat schommelt alleen maar omhoog. Bij dat RDtje heb je echt niet zo veel speelruimte. Als je alleen al de bakverhoudingem vergelijkt heb je al minimaal verschil en zitten 5 en 6 al heeel dicht bij elkaar... het is geen quatschIk denk dat bij Rob zijn gewicht nogal schommeld. Ik heb vernomen dat hij een fervent bbq'er is.
Voor heb ik niets gewijzigd, daar zit de meeste slijtage bij kleiner voorkettingwiel.
Echt? op hoeveel RPM zit je dan? ik vond 125 in zijn 1 al hardZx10R 2004/5 doet bijna 170 in zijn 1 op teller,wat moet je er mee.Heb voor ook 1 tand minder en achter 1 en soms 2 erbij.
Ff uit mijn hoofd dacht 14000,in zijn 2e 210 op de teller.Echt? op hoeveel RPM zit je dan? ik vond 125 in zijn 1 al hard
Volgens mij zit de sensor bij een FZS in het voorwiel,je kan dat makkelijk zien als je een draad ziet zitten.of een kilometerteller die de weg kwijt is
In 1989 had ik een GSXR750RR en die deed toen ook al 140 in 1e maar zat wel racebak onder,was standaard.
Zijn huidige fiets is ook duurDie zijn nu zeldzaam en duur
In 1990 totall loss gereden,waren er 6 van in Nederland.Die zijn nu zeldzaam en duur
Komt weer wat moois aanZijn huidige fiets is ook duur