Tanktas

wilhag

Rookie
13 mei 2014
2
0
Hallo!

Onlangs een BMW K75RT aangeschaft.

Nou zijn op de tank bevestigingspunten voor een tanktas aanwezig. Graag zou ik een bijbehorende tanktas willen aanschaffen. Het merk is mij, en de vorige eigenaar, echter onbekend. Onderzoek op internet naar het logo heeft mij niet verder geholpen.

Weet één van jullie wellicht welk merk/type tanktas hier geschikt voor is? (Zie foto)

Alvast bedankt!

Willem
full
 
En dat is echt op de tank gelijmd, of is dit een magneet? Snap niet dat er geen tanktas is gebruikt met magneten. Tenminste, dit is toch een metalen tank?
 
Ze zijn er in vele maten maar het blijft een klotemerk.
 
Magneettas werkt niet, de tank is van alu. BMW Heeft wel originele tanktassen op maat voor de K75/100. Die komen regelmatig voorbij op mp en speurders voor een tientje of vijf.
 
Tankring lijkt me bij deze tankdop moeilijk te plaatsen. :/

Even gekeken maar voor de BMW K75RT hebben ze geen tankring, dus dat is geen optie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tanktas met zuignappen, aangeschaft voor de Freewind die ik even gehad heb. Dat is een tanktas die je met magneten kunt gebruiken, dit deel kun je afritsten en dan kun je zuignappen gebruiken.
 
Kan je zien wat er op het voorste deel van de bevestiging staat? Daar lijkt wat te zijn ingedrukt. Het logo herken ik niet.
 
Bedankt voor alle reacties!

Er staat 'High Tech Bags'. Persoonlijk vind ik het wel meevallen met dat high-tech.

Ik ga mijn zoektocht voortzetten of proberen het netjes van de tank af te krijgen! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan