Te huur motortrailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArieCBR

MF veteraan
5 apr 2005
2.905
0
34
Oudleusen
Hallo,

aangezien ik mijn motortrailer niet dagelijks gebruik heb ik besloten om deze te huur aan te bieden. De ongeremde trailer is geschikt voor maximaal 2 motoren en ligt stabiel achter de auto. Een oprijplank en een disselslot zijn aanwezig, net zoals diverse sjorbanden.

Ik zit zelf te denken aan een vriendelijk MF-prijsje van 15 euro per dag. De trailer staat trouwens in Ommen (dichtbij Zwolle). Ik heb geen idee of hier vraag naar is, dus ik wacht het rustig af :)

Hieronder zal ik proberen nog wat foto's te plaatsen.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
31
Arnhem
www.vermaas-racing.com
Ik gok erop dat hier morgen een slotje om heen hangt. Je mag namelijk geen diensten aanbieden aan derden, helaas -O-

Mijn topic voor verhuur van m'n trailer was ook al gesloten ;(

Furiousz

MF veteraan
5 apr 2005
5.829
0
34
Westwoud
Hallo,

aangezien ik mijn motortrailer niet dagelijks gebruik heb ik besloten om deze te huur aan te bieden. De ongeremde trailer is geschikt voor maximaal 2 motoren en ligt stabiel achter de auto. Een oprijplank en een disselslot zijn aanwezig, net zoals diverse sjorbanden.

Ik zit zelf te denken aan een vriendelijk MF-prijsje van 15 euro per dag. De trailer staat trouwens in Ommen (dichtbij Zwolle). Ik heb geen idee of hier vraag naar is, dus ik wacht het rustig af :)

Hieronder zal ik proberen nog wat foto's te plaatsen.
Kom je hem ook brengen voor dat geld _O-

ArieCBR

MF veteraan
5 apr 2005
2.905
0
34
Oudleusen
Ik gok erop dat hier morgen een slotje om heen hangt. Je mag namelijk geen diensten aanbieden aan derden, helaas -O-

Mijn topic voor verhuur van m'n trailer was ook al gesloten ;(
o dat wist ik niet... mocht er toch nog iemand geinteresseerd zijn, stuur dan even een mail naar:

arjanhiemstra84 apestaart hotmail punt com

Kofferrek

MF veteraan
Donateur
23 jun 2003
83.252
2
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je handel drijft of op andere wijze commerciële activiteiten doet op M-F. Verhuur van zaken als trailers valt daar ook onder.

slotje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.