Te koop: Moto Guzzi V35 Imola II met V65 blok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bowler

MF veteraan
23 apr 2007
4.275
293
Zwolle
Tot mijn grote spijt te koop aangeboden: Moto Guzzi V35 Imola II in goede staat. Er ligt een V65 blok in met 52 pk, dus trekt ook lekker op.
Motor loopt heel erg mooi, bijna on-guzzi. Ziet er goed uit en rijdt goed. Km stand kan ik niet garanderen, maar hij loopt zo goed dat het best wel waar kan zijn.

Minpunten:
-Klein scheurtje in stuurkuipje
-Remt wat apart, remschijf zou krom kunnen zijn, maar dit heb ik nog niet kunnen zien bij het ronddraaien van het wiel,
-Remlichtschakelaar voor werkt niet
-Voorband loopt langzaam leeg.
-Zadel heeft 3 kleine plekjes
-Gashandgreep moet voor de mooi vervangen worden.

remprobleem is verholpen. Komt komende week een nieuwe voorband op :).

Koper krijgt een uitgebreid Werkplaatshandboek en rekeningen van onderdelen onlangs vervangen bij de motor.
GroteFoto-TFR83ZCV.jpg

GroteFoto-PKXBOP3L.jpg


Voor meer foto's:
klik

Motor gaat weg omdat ik nog met klein rijbewijs zit.
Vraagprijs: 1300,-
Ruil/inruil is mogelijk.
Motor staat in Enschede

Geïntereseerd? Stuur even een mailtje of pm.

mvg,
Timon Dijkstra
 
Laatst bewerkt:
Gave dingen die guzzies,prachtige motorblokken met n heerlijke sound en bergen koppel !
Heb pas de historie van de guzzie " family " bekeken,is echt gaaf hoe dat allemaal tot stand is gekomen.

Succes met de verkoop !

Groeten Magnamannetje.
 
Gave dingen die guzzies,prachtige motorblokken met n heerlijke sound en bergen koppel !
Heb pas de historie van de guzzie " family " bekeken,is echt gaaf hoe dat allemaal tot stand is gekomen.

Succes met de verkoop !

Groeten Magnamannetje.

dankje :)

Zal binnenkort eens kijken wat er met haar aan de hand is, kijken of ik de voorband moet vervangen en waarom de rem raar doet.
 
Too bad dat er geen V35 blok inhangt... Worden lastiger verkoopbaar naarmate orginaliteit afneemt :X

Aangekocht voor je rijbewijs en er later achtergekomen dat hij meer vermogen had of...?

Kick voor klassiekertje.
 
Too bad dat er geen V35 blok inhangt... Worden lastiger verkoopbaar naarmate orginaliteit afneemt :X

Aangekocht voor je rijbewijs en er later achtergekomen dat hij meer vermogen had of...?

Kick voor klassiekertje.

na aankoop erachter gekomen dat er een v65 blok in hing ja....
Kun je alleen zien aan het blok nummer en het aantal koelribben en dat moet je maar net weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan