Te koop: Yamaha R1 uit 1999

Rogier

MF'er
28 jun 2004
191
0
Groningen
Het doet me erg pijn, maar in maart wordt ik vader en heb besloten om mijn R1 te verkopen. De combinatie van deze motor, mijn rijden en de komst van een kleine hebben mij over de streep getrokken. Het is een PERFECTE motor en goed onderhouden. Er zit een bijzonder mooie undertray op, met ingeboude verlichting. Tevens zijn de velgen opnieuw gespoten, in een niet originele kleur. KM-stand is rond de 29000 km.

Een paar eigenschappen op een rijtje:

- Yamaha R1
- Bouwjaar 1999
- KMstand rond 29000
- Continental RoadAttack banden (ongeveer 1100 km gereden, banden op foto zijn de oude)
- Nieuwe undertray met ingebouwde verlichting
- Velgen gespoten
- Carbon Laser uitlaat met erg mooi geluid
- Reden verkoop: toekomstig vaderschap
- Buddysit en originele uitlaat krijg je erbij

Vraagprijs is EUR 7000,-
Nette prijs in mijn ogen. Ik heb hem in juni 2004 gekocht voor 8995 euro bij de dealer.

Zie verder foto's hieronder. Heb je interesse, mail me dan even op rogier@gmx.at
Ook eventueel meer foto's verkrijgbaar

YZF_R1_1.jpg


YZF_R1_2.jpg


YZF_R1_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooie motor rogier, succes met de verkoop. Aan de plaatjes te zien zou dat niet zo moeilijk moeten wezen :)
 
ff domme vraag misschien, maar wat heeft vader zijn met motorrijden te maken?

voor de rest mooie motor, niet goedkoop. succes met de verkoop.
 
Ik ben vader van 2 kinderen...shit,moet ik nou ook stoppen met motorrijden ?!? :? :N :N :N

Succes met de verkoop. :Y
 
ff domme vraag misschien, maar wat heeft vader zijn met motorrijden te maken?

voor de rest mooie motor, niet goedkoop. succes met de verkoop.

Ik kan het je heel makkelijk uitleggen. Ik heb met mijn vorige motor een ongeluk gehad en daarbij mijn heup gebroken. Dat dit alles was heb ik heel erg mazzel mee gehad. Nu ik een sportmotor heb en een kleine ga krijgen heb ik besloten dat ik deze verkoop. Voor mij brengt het teveel risico's met zich mee, in ieder geval op dit moment. Ik wil graag nog gaan genieten van die dreumes en zou mezelf voor de kop slaan als dat niet meer kan omdat ik onderuit ben gegaan of aangereden door een koekblikker die niet uitkijkt. Verder heeft het vader zijn niks met motorrijden te maken, maar voor mij heeft het tot deze keuze geleid.

Reacties zoals onder de jouwe, (ik ben vader van 2 kids, moet ik hem nou ook verkopen) kan ik natuurlijk helemaal niks mee en zijn ook onzinnig. Ieder zijn keuze en wat een ander doet moet hij/zij weten. Ik heb hiervoor gekozen!! (tot blijdschap bij mijn vriendin overigens)
 
Heel mooi gezegd Rogier, moet jij weten waarom je die fiets verkoopt
:} :} .
Je word af en toe niet goed van die figuren die denken met wat domme
opmerkingen een topic om zeep te moeten helpen :(
Mooie fiets trouwens, ik heb er net zo één *O* *O* *O*

Succes met de verkoop!!!!!!!!!!!!!
 
Denk dat er wel gegadigden zijn maar dat de prijs een beetje aan de hoge kant is voor die prijzen koop je ze bij een motorzaak en krijg je ook nog eens garantie :Y

Maar in ieder geval succes met de verkoop
 
Denk dat er wel gegadigden zijn maar dat de prijs een beetje aan de hoge kant is voor die prijzen koop je ze bij een motorzaak en krijg je ook nog eens garantie :Y

Maar in ieder geval succes met de verkoop

Er valt wellicht over de prijs te praten....
 
Ik kan het je heel makkelijk uitleggen. Ik heb met mijn vorige motor een ongeluk gehad en daarbij mijn heup gebroken. Dat dit alles was heb ik heel erg mazzel mee gehad. Nu ik een sportmotor heb en een kleine ga krijgen heb ik besloten dat ik deze verkoop. Voor mij brengt het teveel risico's met zich mee, in ieder geval op dit moment. Ik wil graag nog gaan genieten van die dreumes en zou mezelf voor de kop slaan als dat niet meer kan omdat ik onderuit ben gegaan of aangereden door een koekblikker die niet uitkijkt. Verder heeft het vader zijn niks met motorrijden te maken, maar voor mij heeft het tot deze keuze geleid.

Reacties zoals onder de jouwe, (ik ben vader van 2 kids, moet ik hem nou ook verkopen) kan ik natuurlijk helemaal niks mee en zijn ook onzinnig. Ieder zijn keuze en wat een ander doet moet hij/zij weten. Ik heb hiervoor gekozen!! (tot blijdschap bij mijn vriendin overigens)

He kerel,

Respect voor jou keuze!
Jij neemt het zekere voor het onzekere, en neemt afscheid van een hele
gave hobby. Laat de rest lekker zeiken, er zijn er niet zoveel die dit kunnen ;)

Alvast gefeliciteerd *O*
 
Ik kan het je heel makkelijk uitleggen. Ik heb met mijn vorige motor een ongeluk gehad en daarbij mijn heup gebroken. Dat dit alles was heb ik heel erg mazzel mee gehad. Nu ik een sportmotor heb en een kleine ga krijgen heb ik besloten dat ik deze verkoop. Voor mij brengt het teveel risico's met zich mee, in ieder geval op dit moment. Ik wil graag nog gaan genieten van die dreumes en zou mezelf voor de kop slaan als dat niet meer kan omdat ik onderuit ben gegaan of aangereden door een koekblikker die niet uitkijkt. Verder heeft het vader zijn niks met motorrijden te maken, maar voor mij heeft het tot deze keuze geleid.

Reacties zoals onder de jouwe, (ik ben vader van 2 kids, moet ik hem nou ook verkopen) kan ik natuurlijk helemaal niks mee en zijn ook onzinnig. Ieder zijn keuze en wat een ander doet moet hij/zij weten. Ik heb hiervoor gekozen!! (tot blijdschap bij mijn vriendin overigens)


okee, duidelijk verhaal, en zrx junkie, beetje rare opmerking over een topic om zeep helpen, ik ken wat mensen die eenzelfde beslissing genomen hebben, en zich nu wel voor hun kop kunnen slaan omdat ze nu geen motor meer rijden.

En genieten van je kinderen en een motor gaat prima samen hoor, maar je hebt je beslssing al genomen, moet ieder voor zich weten, en ik denk dat je toch niet om te lullen bent he ;) . succes met de verkoop.
 
.

Reacties zoals onder de jouwe, (ik ben vader van 2 kids, moet ik hem nou ook verkopen) kan ik natuurlijk helemaal niks mee en zijn ook onzinnig. Ieder zijn keuze en wat een ander doet moet hij/zij weten. Ik heb hiervoor gekozen!! (tot blijdschap bij mijn vriendin overigens)
ben ik het helemaal mee eens!
 
Hij is nog steeds te koop! In zeer goede staat nog en nog erg goede banden! Perfecte motor!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan