te lang?

opzich zal het rijden wel mee vallen, alleen is een 125cc een vrij kleine motor.
En als je daar met jou lengte op zit zie je weinig motor, zoals al eerder in dit topic is gezet.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik persoonlijk denk dat je voor een 125cc te lang bent. (met alle respect)
Qua ruimte zul je wat last kunnen krijgen van je rug i.v.m. de zithouding.
Ik weet niet of je een groot rijbewijs hebt, maar dan zou ik toch kiezen voor een wat grotere motor.

En anders gewoon op een paar motoren een proefrit maken, dan zie en voel je hetzelf!

Succes!!
 
moet nog klein rijbewijs halen. ;(
maar ik wil meer een aprillia voor de kleine stukjes en met mooi weer tochtjes. :]
 
ik heb zelf met een mito gereden(volgens mij is de mito die hier boven te koop staat van mij geweest).
Ik ben zelf 1.94 en heb nooit moeite gehad op de mito
 
Bij een RS125 zal het zo zijn dat je knieën boven de uitsparingen in de tank zitten. Dat hoeft op zich geen problemen te geven maar een wat grotere motor is denk ik toch aan te raden met jouw lengte.
 
die mito dat wordt hem niet ik vindt de rs toch een stukkie mooier.
maar toch bedankt.
 
Je ben voor elke 25kw machine te groot dus het maakt geen reet uit wat je kiest :)

gewoon wat je het mooist vind je zult de eerste 2 jaar toch opgevouwen zitten, je kan beter te groot als te klein zijn voor je motor :+

minibike1.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach.. zolang je maar lekker zit toch? ik ben 2m03 en veel motoren zit ik wel prima op hoor.. :)
edit: het ziet er natuurlijk niet uit.. maar je hoeft toch niet naar jezelf te kijken als je aan het rijden bent? :)
 
Ik zou toch eerder kijken naar een CBR600f (>96) of een CB600f, deze zijn allebei in 25kw te krijgen en ook na de uitbreiding van het rijbewijs leuk om op te rijden...

Moet je budget het wel toelaten...
 
Ik heb er op gezeten en dat zat niet lekker.

[me]Capivara is 1.87 meter lang
[/me]


Maar zelf even proberen lijkt me verstandig :)
 
Ik ben 1,87 en ik moet zeggen dat t niet zo'n probleem was op m'n RS 125...je knieën zitten wat hoog ja, maar het leverde niet extreme zitposities op hoor :P
 
volgens mij worden de knee downs dan wel een stukkie makkelijker ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan