'te weinig' eigenaren RDW

WeetIkHetNou

KTM 1090 Adventure R
7 nov 2012
1.207
972
Af en toe kijk ik eens bij de RDW of mijn oude motoren nog ergens rondrijden in NL, gewoon voor de leuk.

Nu viel mij bij mijn 1e motor op, MHTD52, dat daar bij de RDW maar 1 eigenaar genoteerd staat.

Hij is in 2003 geimporteerd naar NL, toen heb ik hem tussen 2010 en 2012 gehad (gekocht van een zaak) en daarna verkocht aan een handelaar als inruiler.
Ik zou dus minstens 3 eigenaren verwachten, ook omdat de meest recente tenaamstelling 2 maanden is nadat ik hem bij de handelaar heb ingeruild (hij heeft hem dus ook weer verkocht).

Weet iemand hoe dit zit?
 
Beetje flauwe reactie, maargoed.

Ik snap/weet dat bedrijven niet meetellen als eigenaar, maar ik geloof niet dat er bedrijven zijn die interesse hebben om een CBR600 uit 1998 met 35kW begrenzing in voorraad te hebben staan.

Twee notabene, tussen 2003-2010 en 2012-nu...

Stel dat hij zakelijk gereden wordt (lijkt me sterk, maargoed), dan zou ook dat bij de RDW te zien moeten zijn.
 
1635594660576.png
 
Op zich niet heel relevant dat een voertuig 10+ jaar geleden is overgeschreven, je komt alleen wat bedrogen uit als je denkt dat RDW het totaal aantal eigenaren weergeeft. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan