Ten Kate Honda : pittstop dagen 26-27 aug

Eerst dag was al een TOP DAG !!

Dus als je morgen nix te doen hebt...
:] ff vlammen naar Nieuwleusen :]
 
gespot:

244085


en
244086

 
Ben er ook geweest......

De motoren zijn rete duur, hoezo mega kortingen.....

Brood hamburger en een blikje cola goedkoop: 2.50 Euro....
 
LOL ik zat met me ouders in wigwamwereld van ponypark slaghare ...en ik vroeg me al af waarom het daar nou zo verrekte druk was.

ik was onderweg naar huis en zag vet veel motorrijders daar!...ik wilde wel ff stoppe maar me ouders reden achter me aan naar huis (ze reden met de auto :X )
 
Yepz, kwas er ook met de East-Crew :) .
Heb de motor van Froggy nog gezien (stond op de kuipruit) en verder Wilddam en Den Duut nog gezien. Soefsuki ook nog gezien (sv650 meen ik) in de rij voor de dyno en nog enkele andere motoren met MF-sticker.
Greetz
Martian
 
Yepz, kwas er ook met de East-Crew :) .
Heb de motor van Froggy nog gezien (stond op de kuipruit) en verder Wilddam en Den Duut nog gezien. Soefsuki ook nog gezien (sv650 meen ik) in de rij voor de dyno en nog enkele andere motoren met MF-sticker.
Greetz
Martian

dan is deze zeker van jou?

244160


oh toch niet, deze heeft andere bestickering dan in je avatar..
 
Wij waren er ook :)
Heb ook verschillende M-F'ers gezien.
Onder andere die Aprillia op de testbank, wij stonden er achter in de rij te wachten.
Ik vond het behoorlijk lang duren voordat we aan de beurt waren.

Heb nog een voorband laten monteren, 30% korting en gratis montage.

Een geslaagde dag *O*
 
Wij waren er ook :)
Heb ook verschillende M-F'ers gezien.
Onder andere die Aprillia op de testbank, wij stonden er achter in de rij te wachten.
Ik vond het behoorlijk lang duren voordat we aan de beurt waren.

Heb nog een voorband laten monteren, 30% korting en gratis montage.

Een geslaagde dag *O*

Ik wil niet lullig doen, maar met de 30%korting daar was ik net zo veel kwijt dan hier zonder korting :? heb ik het over de bt014
 
Ik wil niet lullig doen, maar met de 30%korting daar was ik net zo veel kwijt dan hier zonder korting :? heb ik het over de bt014

De banden verkochten ze aan de hand van adviesprijzen.
Als je het omrekende zijn de banden net zo duur als bij elke andere dealert :X :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan