Slecht advies, de man weet er toch veel meer van
De titel dekt duidelijk de lading. Mensen die ooit 2 meter op een cruiser hebben gereden of er eentje van een afstand hebben bekeken kunnen je zoals je ziet van uitstekende adviezen voorzien.
Valt best mee. Mijn eerste motor was een Kawasaki VN800, een cruiser (of chopper zoals jij het noemt, maar da's echt iets anders). Stuurde helemaal niet verkeerd. Ik zou het eigenlijk met de rijervaring die ik nu heb nog eens moeten proberen maar ik denk dat ik daarmee niet belabberder door bochten ga dan met mijn V-Strom. Ik heb 'm vooral ingeruild omdat ik vermogen miste en de zithouding zonder windscherm niet prettig vond op de snelweg (en met scherm zien ze er niet uit).
Moet wel zeggen dat ook ik veel bestuurders van dergelijke motoren nogal eens zie stuntelen waardoor ik me voor kan stellen dat mensen denken dat het aan de fiets ligt. Tenzij je er een sport van maakt om zo plat mogelijk door de bocht te gaan valt het echter best mee. De stepjes zitten alleen wat eerder aan de grond.
De motor die je had ziet er niet uit met een windscherm....
En nu rij je een V Strom??! Dat ziet er wel uit?
Tja, klinkt logisch hè. Echter vind ik een dikke chopper gaaf om te zien en meestal ook om te horen, dus die vlieger blijft liggen. Remmen lijkt mij een issue, bij voorkeur moet ze snel en veilig kunnen stoppen. Echt gezellig is het ook niet als ik haar overal op moet rapen omdat het voorwiel blokkeert. En inderdaad, als mijn vooroordeel terecht is, graag nog meer argumenten. Ze is net zo eigenwijs als ik, dus ik heb ze nodigTuurlijk, misschien vind jij een chopper helemaal niks. Misschien vindt zij een chopper ook wel helemaal niks. Laat haar dat lekker zelf uitvogelen. En niet aan komen zetten met "minder veilig" of dat soort kul, kom op zeg. Motorrijden is überhaupt niet veilig, en je vindt het zelf gewoon helemaal niks en loopt te zoeken naar nieuwe argumenten om haar over te halen. Man up.
Superbikes:
2011 BMW S1000RR: 129 ft
2011 Ducati 1198: 141 ft
2011 Honda CBR1000RR: 134 ft
2011 Suzuki GSXR-1000: 140 ft
2011 KTM RC8R: 135 ft
2011 Kawasaki ZX10R: 129 ft
2011 Yamaha R1: 137 ft
Supersports:
2011 Yamaha R6: 124 ft
2011 Honda CBR600RR: 126 ft
2011 Ducati 848 EVO: 127 ft
2011 Triumph 675R: 126 ft
2011 Suzuki GSXR-600: 122 ft
Other bikes:
2015 Harley Street 750: 152 ft
2011 Harley StreetGlide: 129 ft
2011 Star Stratoliner: 142 ft
2011 Kawasaki Vulcan Vaquero: 144 ft
2013 BMW R1200-RTP: 144 ft
2013 Harley Electra Glide: 144 ft
2010 Star Raider S: 124 ft
2010 Harley Softail Rocker C: 125 ft
2010 Victory Vegas Jackpot: 129 ft
Tja, klinkt logisch hè. Echter vind ik een dikke chopper gaaf om te zien en meestal ook om te horen, dus die vlieger blijft liggen. Remmen lijkt mij een issue, bij voorkeur moet ze snel en veilig kunnen stoppen. Echt gezellig is het ook niet als ik haar overal op moet rapen omdat het voorwiel blokkeert. En inderdaad, als mijn vooroordeel terecht is, graag nog meer argumenten. Ze is net zo eigenwijs als ik, dus ik heb ze nodig
Ik heb verschillende motoren incl. snelle japanners bereden en ik had het niet verwacht, maar mijn huidige Moto Guzzi Nevada stuurt best erg fijn en heeft de chopperlook.
grtz,
Cees
Blijft een bijzonder filmpje
Hahaha `` dezelfde ..
Blijft een bijzonder filmpje
Zo zijn er ook filmpjes van 2 takt Vespaatjes op bochtige weggetjes...
Blijft een bijzonder filmpje
Zo zijn er ook filmpjes van 2 takt Vespaatjes op bochtige weggetjes...