Halo aan allen
Na 30 jaar terug een motor gekocht , een spiksplinternieuwe el 250 van 1994.
Deze heeft de laatste 6 jaar geen buitenlucht gezien. Ondertussen de cabs gekuist bougies vervangen benzinevervangen nog eens carbs gekuist maar startte nog niet . Carbs opgewarmd met haardroger luchtfilterhuis binnenin goed warmelucht ingeblazen en dan starte hij na 2 sec. Eén cylinder doet het goed andere niet wel als ik er nog wat startpilot inspuit dan gaat het toerental omhoog. Geef ik gas dan valt hij stil hij draait ook enkel met choke open.
Iemand suggesties om hem beter te laten draaien en vooral op twee poten?
Hoe stel ik hem af? Ik ben geen technicus maar heb geen schrik om iets open te vijzen en vooral ik heb tot hiertoe nog geen vijzen over
mvg Durkel
Na 30 jaar terug een motor gekocht , een spiksplinternieuwe el 250 van 1994.
Deze heeft de laatste 6 jaar geen buitenlucht gezien. Ondertussen de cabs gekuist bougies vervangen benzinevervangen nog eens carbs gekuist maar startte nog niet . Carbs opgewarmd met haardroger luchtfilterhuis binnenin goed warmelucht ingeblazen en dan starte hij na 2 sec. Eén cylinder doet het goed andere niet wel als ik er nog wat startpilot inspuit dan gaat het toerental omhoog. Geef ik gas dan valt hij stil hij draait ook enkel met choke open.
Iemand suggesties om hem beter te laten draaien en vooral op twee poten?
Hoe stel ik hem af? Ik ben geen technicus maar heb geen schrik om iets open te vijzen en vooral ik heb tot hiertoe nog geen vijzen over
mvg Durkel