Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn sh150i zit standaard 12,25 gram.
Omdat ik er een leovince onder heb lijkt 9,8 het ideale gewicht.
Dus als ik pulley's erin doe moet ik 9,0 gram kiezen dus.
Zeg ik dat goed?
.... Dus net al jij ben ik ook benieuwd wat de prestatie verschil(len) is/zijn tussen de SR en RR bij hetzelfde gewicht?
Voor Nutty de vergelijking 9.8 ( i.c.m. z'n aanpassingen), maar dat zal wel niet gaan. Dus de OEM gewicht als vergelijk nemen.maar dan in welk opzicht ? allebei lichter of beide standaard gewicht
De info van DRP is dat de SR (door zijn vorm) iets dieper zit in de vario, dit zal (al is het niet veel) de acceleratie versterken t.o.v. OEM roller en de SR zal een iets hoger topsnelheid behalen.Bij de Dr Pulley krijg je dan dat die iets minder optrekt en een hogere top heeft bij een standaard gewicht
Ja, dat en het liefst in een fraai staatje/uitdraai. Mss dat dit topic nog gaat uitgroeien tot een databank.Daarin tegen beïnvloeden de SR naast het toeren karakteristiek ook wel de snelheid
met dan ook nogmaals die goede eigenschap: "duurzaamheid"
Dat is interessant! Op het www kan ik nog niks over die vario vinden. Is die vario compleet met drP. rollers?Krijg net mail van Dr Pulley Ze leveren nu ook een Vario voor de PCX
Zal even vragen wat die gaat kosten
Edit +/- 100.-
Dat is interessant! Op het www kan ik nog niks over die vario vinden. Is die vario compleet met drP. rollers?