testbankrun gsxr 600 k5

Hight

Die hard MF'er
19 jul 2005
292
0
NH
net ff me gixxer op de bank gehad bij MADracing

hierbij de uitdraai...

 
Laatst bewerkt:
full
 
Alles leuk en wel maar MAD racing staat niet echt bekend om zn betrouwbare bank.
Ga maar eens naar MOBU in enkhuizen.
Die bank is veel realistischer. Hij doet ook bijna alle runs voor het blad Motor.
Je zal zien dat ie daar minder dr uitperst omdat die niet zo optimistisch is.
Ik zelf ben nu op 3 verschillende merken banken geweest (dynojet/dynostar/tovami). En tussen de slechtste en beste zat 12.4 pk verschil!!! (allemaal SAE pk's en geen ouderwetse DIN pk's.)
Pak dus gewoon het gemiddlelde en hou dat aan. Mobu gaf mijnes op voor 165 aan het wiel. (heeft overigens een dynojet bank)
Hoor van verschillende motorzaken dat een Fuchsbank het beste is en tovami het kutst.
Wat heb je dr allemaal aan gedaan????
 
Alles leuk en wel maar MAD racing staat niet echt bekend om zn betrouwbare bank.
Ga maar eens naar MOBU in enkhuizen.
Die bank is veel realistischer. Hij doet ook bijna alle runs voor het blad Motor.
Je zal zien dat ie daar minder dr uitperst omdat die niet zo optimistisch is.
Ik zelf ben nu op 3 verschillende merken banken geweest (dynojet/dynostar/tovami). En tussen de slechtste en beste zat 12.4 pk verschil!!! (allemaal SAE pk's en geen ouderwetse DIN pk's.)
Pak dus gewoon het gemiddlelde en hou dat aan. Mobu gaf mijnes op voor 165 aan het wiel. (heeft overigens een dynojet bank)
Hoor van verschillende motorzaken dat een Fuchsbank het beste is en tovami het kutst.
Wat heb je dr allemaal aan gedaan????


:Z




:+
 
Alles leuk en wel maar MAD racing staat niet echt bekend om zn betrouwbare bank.
Ga maar eens naar MOBU in enkhuizen.
Die bank is veel realistischer. Hij doet ook bijna alle runs voor het blad Motor.
Je zal zien dat ie daar minder dr uitperst omdat die niet zo optimistisch is.
Ik zelf ben nu op 3 verschillende merken banken geweest (dynojet/dynostar/tovami). En tussen de slechtste en beste zat 12.4 pk verschil!!! (allemaal SAE pk's en geen ouderwetse DIN pk's.)
Pak dus gewoon het gemiddlelde en hou dat aan. Mobu gaf mijnes op voor 165 aan het wiel. (heeft overigens een dynojet bank)
Hoor van verschillende motorzaken dat een Fuchsbank het beste is en tovami het kutst.
Wat heb je dr allemaal aan gedaan????
Dyno en Tovami zijn toch hetzelfde :?
 
maar ziet er toch best wel netjes uit

wat heb je er allemaal aan veranderd eigelijk?
 
Volledig yoshi systeem ? dan vind ik 103pk op a.w. niet echt veel. Wat heb je er nog meer aan gedaan ?
 
dyno waren de eerste tovami is er vanaf gekeken, ik ga altijd naar MWS almere
 
Ik moet zeggen dat het nogal tegen valt voor een Gixxer met een compleet systeem eronder. Of is ie niet afgesteld op dat systeem :?
 
Ik denk dat er nogal wat enthausiasme is gekweekt met waardes van 105 pk en hoger.
Mijn 600 k4 zat standaard rond de 99 pk. Nu verschilt het natuurlijk zeker in het type testbank wat er gebruikt word maar ik vertrouw toch wel op de huidige opgegeven waarde van mijn 600. Hij rijdt in ieder geval meesterlijk... *O*
Bekende van mij heeft een 750 K4 en die zat inclusief full yoshi system op de 136 pk op dezelfde testbank.
 
op internet sites met gegevens van de motoren kan ik me herinneren dat een gsx-r600 uit 2001 al iets van 115 pk heeft!

hoe kan een nieuwer model dan lager score?,.,. of kloppen al die technische specificaties niet? :? :?
 
een GSX-R 600 k4 heeft ook 127 pk volgens de folder....... :9

....dit zijn wel krukas pk's met een vol werkende ram-air ;)
 
er is eigenlijk niks aan verandert.
omdat t een anniversary is, zit r standaart een yoshi systeem onder. *O*

k vond m wel netjes eigenlijk

mvg Mike
 
sprak vandaag ook iemand die met zn SP1 bij MAd op de bank geweest was. koeling schijnt nogal een probleem te zijn daar, die SP werd kokendheet op die bank.
Niet echt lekker als de temp het rood in gaat en is PK verlies.
anders een keer op die bank van ruud frederiks of mobu of bruggeman..
 
Terug
Bovenaan Onderaan