THAT Promotour 2002

Captain Distraction

Die hard MF'er
11 apr 2002
351
0
Purmerend
Zijn er nog forummers die meedoen aan de 1 daagse PROMOTOUR 2002 van THAT op 22 september.

Ik doe mee als deelnemer aan de guided tour, leuke kans om eens te zien hoe het er bij THAT aan toe gaat aangezien ik volgende zomer eigenlijk wel weer een groepsreis wil maken, en ruime keuze is uit reisorganisaties.

Voor wie interesse heeft (misschien zijn er nog plaatsen vrij, anders hebben ze ook nog een individuele tour en een GPS tour) staat er wat op hun website (http://www.that.nl)dus wie weet zie ik nog meer forummers in Vaals op de 22e ??

ps... lees dit eerst even:
o In artikel 2 van de reisvoorwaarden heeft u kunnen lezen, dat uw
motor ook aan de wettelijke geluidsnormen dient te voldoen. Indien uw
uitlaatgeluid en/of de staat van uw motor niet aan de wettelijke normen
voldoet, mag u wel aan de reis deelnemen, maar is het niet mogelijk, om
met een van onze guides op pad te gaan.
 
Is wel een grappige opzet. Je rijdt achter een gast aan die een GPS heeft met de route erin. Ben vorig jaar met hun promotour mee geweest richting de Eifel. Echt perfect. Allemaal mooie wegen, geen gezoek, alleen maar :] . Onze guide was toen Roger (eigenaar THAT-tours) en die was gewoon niet bij te houden ;) . Snelle jongens achter de leider aan en de langzamere erachter... Guide stopt op splitsingen en houd iedereen goed in de gaten... Is dus de moeite waard om eens mee te doen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan