Motor-Forum Eindejaarsfeest 2002!

Ach.... was best tof die striptease op de bar Maar waarom ging je met die jongens mee met die leuke leren petjes ?

Dat waren mijn vaders. Zullen we daar verder geen grapjes over maken? Ik ben er zelf ook niet blij mee :)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik had er ook meer van verwacht Gasterix !!

Verder heel leuke avond, heb ook geen stem meer over, dus dat zegt genoeg.
Maar volgende keer moeten we zelf maar voor de muziek zorgen ...
 
Volgens mij was het wel gezellig. Kan me eigenlijk niet zoveel meer herinneren... Gelukkig hebben we de foto's nog :)

Had dat laatste biertje niet moeten nemen. Heb nu zware biergriep.

Dat gevoel heb ik ook een beetje, maar ze blijven :9~ smaken en daar zit het gevaar in.

Nu ben ik wel gedwongen veel te drinken, niet omdat ik met Clau moest mee rijden hoor ;) maar op de W.C. kreeg ik het verwijt van Albert dat mijn zeik te geel was. Wat dus duidelijk er op wijst dat ik nog niet genoeg gedroken had. Dat laat ik me natuuurlijk maar 1x zeggen he!
 
Ja ik had er ook meer van verwacht Gasterix !!

Verder heel leuke avond, heb ook geen stem meer over, dus dat zegt genoeg.
Maar volgende keer moeten we zelf maar voor de muziek zorgen ...

Mmm.. ik hou wel van Rock. Ieder zijn meug :)


Maar gezellig jah!
 
Stukje uit ICQ met Rage

The_Saint (04:08 PM) :
ja jij
Rage (04:08 PM) :
Viel toch nog welmee...

The_Saint (04:08 PM) :
Eh.. weet ik niet zo goed meer

Rage (04:09 PM) :
Ooo... ik weet alleen eig nog dat ik vannacht 2 x boven de pot heb gehangen en da was nie leuk.... koppijn is inmiddels wel weg.

Rage (04:09 PM) :
Hoe ik terug naar het hotel ben gegaan weet ik niet.

The_Saint (04:09 PM) :
hahahahahahhahaha

The_Saint (04:09 PM) :
jij hebt dus lekker geslapen

Rage (04:09 PM) :
Jij geen kopzeer?

Rage (04:09 PM) :
Lekker geslapen maar dus 2 x onderbroken

The_Saint (04:10 PM) :
Nope, wel een beetje pudding hersens..... maar geen pijn enzo...

Rage (04:10 PM) :
haha... ik ben gelukkig weer helemaal helder... Maar ik moet zometeen wel eten... dat wou vanmorgen niet...

Rage (04:10 PM) :
Bah... Dommelsch ZUIGT



*D Niet iedereen kan dus maat houden in het drank gebruik *D
 
zit maar een klein fltsertje op zo'n cameraatje , met mijn Metz flits kanon had iedereen binnen lasogen gehad :P


Tis of het een of het ander hoor. En beter iets dan niets is mij altijd verteld. Dan maar een klein flitsertje of lasogen. Van dat laatste had je overigens zelf geen last gehad omdat je aan de goeie kant van de flitser stond/liep dus wat kan jou het schelen?
 
Hey jonges ik vertrek nu !! MAar ik heb een vraagje er zitten 2 meiden bij me in de auto die niet ingeschreven zijn, kan ik ze alsnog meebrengen en aan de inkom betalen ??? Laat wat weten op +32-486-436281 !!!!

Tot straks !

iBuZze

Hey luitjes, bedankt voor een errug gezellige avond. Was de moeite waard om dat pokke-end te rijden naar het nederige MF-stulpje in Bunnik. Ben wel blij dat ik het niet met de motor heb gedaan (dan kon ik ook niet meer dan 1 vrouw meebrengen natuurlijk maar het was vooral rete-koud !!!).

Er was ook geen controle aan de inkom dus ik heb geen extra bijdrage voor het gezelschap moeten betalen dankuwel aan de organisatie daarvoor. In ruil is er dan wel weer meer geconsumeerd natuurlijk. :)

Jammer dat ik geen fotootje terugvind van mezelf maar dat kan dan ook weer niet tegen me gebruikt worden uiteraard dus laat ik het maar zo bekijken ;)

Ik vraag me wel nog altijd af hoe iedereen wist dat ik iBuZze was. Mensen zoals ouweman en saint kwamen gewoon naar me toe: "Ha iBuZze !" en ik me maar afvragen of ik soms een stempel op me voorhoofd had. Maar errug gelache. Volgende keer weer...

Grtz,
iBuZze
 
[me]Skoezie heeft de hele dag al kopzeer... '(
[/me]


Was erg gezellig, maar heb geen idee hoe we (Rage en ikke) weer bij het hotel zijn gekomen :?

Ben blij dat ik meteen in slaap viel, hoefde ik Rage z'n :r tenminste niet aan te horen. Watje!!! ;)
 
$#%#^%@*^#&*@^#@*&%#&*@^#&$)(#*@(&#

das alles wat ik wil sjegguh

baal nog steeds :(

zeker nu ik alles lees........
Jammer dat je er niet was Michel. ;(

Wel hartelijk dank voor de organisatie en de tijd plus eigen geld wat je erin hebt gestoken. :} :}
 
Mocht het voorkomen dat er foto's gemaakt zijn en je hebt geen webspace..
mail maar dan deze kant uit
mail staat wel in profiel
 
full
Daar sta je dan met je goeie fatsoen :+

Met R6wieten en spider, en de andere persoon ben ik zn naam kwijt....
 
zal ook ff reageren
was erug gezelli
ook beetje veel gezopen hele zaterdag beetje dakschade gehad.

volgende x ben ik zeker weer vdp

en pp bedankt voor het mee rijden.

ps zeg skoezi is het nog wat geworden met lcb :9
 
Mijn bevindingen van het feest zijn:
- dat Max feestjes maar heeel kort leuk vindt ;)
CAT

Ghehehe
Wat leuk is mag niet te lang duren...Het is allemaal leuk zolang het te kort is...

Enne, was inderdaad kort maar krachtig 8-) Ff wat mensen gedag gezegd...wat nieuwe gezichten gezien en gesproken waarvan ik nog steeds niet weet wie wie is :P Maar gelukkig werd ik wel als zodanig herkend :P Volgende keer toch proberen wat langer te blijven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan