Motor-Forum Eindejaarsfeest 2002!

Ut was gezellig! :) Ben net thuis, heb Saimonie en Millio nog ff naar Amsterdam gebracht net. Leuke avond gehad en weer veel mensen gesproken. :)
 
Geloof dat jullie wel n hele leuke avond hebben gehad ... :? Stralen die mensen op de fotos ook echt allemaal uit!!!

Hahaha, nee flauwe grap.

Qua fotos zijn jullie inmiddels in elk geval beter vertegenwoordigd dan ons brabants uitje. Helaas. Maar wat niet is kan nog komen (toch?)(blijven gewoon hoop houden). Alleen jammer dat de fotos een beetje donker zijn. Misschien dat flitsen de volgende keer helpen wil. Werkt bij digitale fotografie toch echt hetzelfde als bij gewone fotografie.
 
Sapper de flap... ben ook weer onder het gras vandaan gekropen.. beetje veel gezopen gisteravond. Het was ook super gezellig! Iedereen bedankt die gekomen is jullie hebben het echt gezellig gemaakt! *D *D *D *D *D

Clau bedankt voor het mee rijden he!
 
Bij mij zijn der ook meer namen en gezichten in mijn geheugen erbij gekomen.
Samen met mevrouw PlasticPower nog een kennismakingsrondje gemaakt maar daarvan is er weinig van bijgebleven :?

Jammer idd dat het vroeg was afgelopen en ik wil Revolution en Ninjaodie nogmaals bedanken voor het meerijden. Klasse! :}
 
Mijn bevindingen van het feest zijn:

- dat The Saint niet lang, slungellig en blond is,
- dat Niels niet groot-gevaarlijk is
- dat Max feestjes maar heeel kort leuk vindt ;)
- dat Saimonie alleen maar gezichten kan onthouden wanneer mensen op dezelfde plek blijven zitten
- dat het bier weer te goed smaakte en dus de apotheek aangesproken moest worden
- dat ik niet echt weg was te branden met Rage op het einde
- dat het weer een goed geslaagd feest was, maar te vroeg eindigde!


CAT
 
Het was weer erg gezellig, een hoop nieuwe gezichten gezien en gesproken en voor herhaling vatbaar! Wij hebben nog ff de puinhoop van jullie opgeruimd ;) een tostie gegeten :9 en hebben om half 4 de tent op slot gegooid.
 
Was inderdaad gezellig en voor herhaling vatbaar. Vanwege de goedsmakende goud-gele rakkers, laat m'n geheugen me ff in de steek, maar toch nog veel nieuwe gezichten gespot :) Nu nog de namen bij de gezichten onthouden.
 
Zo te zien is het wel weer gezellig geweest...misschien dat ik er volgende keer ook weer ben :) ..
i'll be waiting for more pictures
 
Was errug gezellig........voel me nu een beetje belabberd....pfff

Maaaar volgende keer ben ik er zeker weer bij!!!

en Clau bedankt voor het taxi-en :} ik ben geen moment bang geweest
 
Heb geen stem meer over, kan gelukkig nog typen :+


Was gezellig en lekker kunnen kleppen over vanalles.
 
T was gezellig *D Veel geluld, mn stem is helemaal gaar nu! En dr waren er genoeg die er ook genoeg op hadden 8-) LOL

Gasterixje je mag blij zijn dat je vriendin je kwam halen ;)
 
Ja, ik ben ook weer alive and kickin' Het was erg gezellig, zal ook wel komen door het goede gezelschap *D

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, gelukkig is er niet gezongen :P En Fabian nog bedankt voor het boppen. Hadden we de tent echt mee gesloten?
 
Inderdaad erg leuk, heb veel stickers kunnen uitdelen :)

Heb ook geen stem meer over trouwens...ik ben ziekjes aan het worden nu ;)

Maar goed, Bierelier, bedankt voor de piccies...en volgend jaar weer!
 
Volgens mij was het wel gezellig. Kan me eigenlijk niet zoveel meer herinneren... Gelukkig hebben we de foto's nog :)

Had dat laatste biertje niet moeten nemen. Heb nu zware biergriep.
 
Volgens mij was het wel gezellig. Kan me eigenlijk niet zoveel meer herinneren... Gelukkig hebben we de foto's nog :)

Had dat laatste biertje niet moeten nemen. Heb nu zware biergriep.

Ach.... was best tof die striptease op de bar }) Maar waarom ging je met die jongens mee met die leuke leren petjes ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan