The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar liep ik bij de Petfles ook tegegaan. Heb maar op de meld-knop gedrukt en gevraagd of een lieve mod dat voor me wilde doen. Een paar minuten later was de poll weg.
Persoonlijk lijkt het mij wel wat dat een pol die gesloten is, automatisch verdwijnt, of een bepaalde tijd na de sluiting, een week of twee bijvoorbeeld. Misschien eens aankaarten in een gepast draadje daarvoor.
 
Duurt het niet wat lang voor de motor klaar is? -O-

Enfin, hopelijk is het het wachten waard en zal ze dit keer in orde zijn.

Het mag wel wat sneller, maar kan ook begrijpen dat ze niet ala minute eraan kunnen werken. En er ligt natuurlijk ook een planning al klaar voor deze week waarin die gepropt moet worden, daarbij verdienen ze er niets aan. Maargoed dat wil niet zeggen dat ze het niet moeten oplossen binnen redelijke tijd.

we gaan het zienB|

Ik zit mij nu al te irriteren in blik (files) en OV(3x langer onderweg)
 
:W puntjes zijn weer bijgewerkt.....over "dingetjes" gesproken......|(
Ik moet nu alle foto's openen voor ik het adres kan kopiëren, bij copy/paste van de opdracht titel krijg ik standaard een spatie erachter die weg moet i.v.m. [/url]
Quotes van berichten met foto's vind ik irritant, bij zoeken (crtl F) springt hij random naar pagina's..... Retro 1, retro 2 of nieuwe look zijn allemaal hetzelfde. De poll verwijderen....hoe? Hoe maak een admin attent zodat deze dat kan doen?

Kunnen we dit niet op de een of andere manier veel makkelijk voor je maken? Zodat je niet alles hoeft te openen?
 
Kunnen we dit niet op de een of andere manier veel makkelijk voor je maken? Zodat je niet alles hoeft te openen?
Misschien is het makkelijker voor @Roeleey als we zelf (al dan niet op een iets later tijdstip) het linkadres van de foto in de desbetreffende post onder de foto plakken? Scheelt alweer een keer klikken?

Ik heb dat bij onderstaande gedaan, is dat wat? (kan je gewoon rechtermuisknop, linkadres kopiëren. hoef je de foto niet te openen...)
The Riding Game (deel 20)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het meedenken maar het extra handelingetje is ook weer geen giga probleem hoor :N Het is gewoon één van de kleine irritaties die de verandering van het forum met zich meebrengt (autisme? :P) slijt wel naarmate ik wat meer gewend ben aan de nieuwigheden....:Y
 
De Penitentiaire Inrichting Dordrecht:

IMG_20181012_130534.jpg


Indien goed:

Je motor naast een bedrijfsbusje waarvan de kleur hoofdzakelijk groen is. (en Defensie is een overheidsinstelling, geen bedrijf ;))
 
indien goed, indien goed,

Je motor naast een reddingsboei/band
Voorbeeldje ...
Of hoe je dat ook noemen mag ...

---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
De poll is weg! *O*

En sinds we geen persoonlijk notieblok meer hebben in het nieuwe MF, ben ik een 50 tal vooropgestelde opdrachten kwijt -O-
Die had ik staan voor in geval van gebrek aan inspiratie, of bij te weinig tijd om na te denken en/of te veel te moeten typen ...
Dus nu effe diep moeten nadenken ... :+
 
Imkerij de Ronde Hoep
De imkerij zelf zit achter een huis op privéterrein, maar op de foto is het verkoophokje en een sier-bijenkast te zien.
 

Bijlagen

  • IMG_20181015_103556.jpg
    IMG_20181015_103556.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 9
  • IMG_20181015_103651.jpg
    IMG_20181015_103651.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 10
Indien goed: je motor bij een tweebaans- of turborotonde met fietspad.
Het fietspad hoeft geen onderdeel te vormen van de rotonde zelf, maar moet wel ten minste één route van de rotonde volgen. (fietspad zou hier bijvoorbeeld niet naar het noorden hoeven)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan