The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even gegoogled, maar Beachclub De Meent is niet echt een restaurant. -O-
 
In het dorp voor zover ik kon vinden niet van dat soort borden, ik met een heerlijk dijkritje even naar het volgende dorp gereden voor mijn nieuwe poging....Rij ik terug het dorp in, zie ik zo'n bord staan _O-
Wilde nog stoppen om die ook op de foto te zetten, maar heb het er maar bij gelaten, zat wel hardop te lachen op de motor bij het zien van het bord.
27 juni nieuwe poging.jpg
 
In het dorp voor zover ik kon vinden niet van dat soort borden, ik met een heerlijk dijkritje even naar het volgende dorp gereden voor mijn nieuwe poging....Rij ik terug het dorp in, zie ik zo'n bord staan _O-
Wilde nog stoppen om die ook op de foto te zetten, maar heb het er maar bij gelaten, zat wel hardop te lachen op de motor bij het zien van het bord.Bekijk bijlage 1516874
Helemaal goed.
 
Hmm, zie nu dat ik de opdracht niet helemaal juist vervuld heb,ik sta niet "naast" de Golf.
Effe teruggaan ;)

Aub ... want ik weet (denk ik wel) een tot "standbeeld" omgekatte motor, als ik je nieuwe opdracht goed begrijp ;)
... kan die wel pas morgenvroeg doen hoor ...
 
Effe teruggaan ;)

Aub ... want ik weet (denk ik wel) een tot "standbeeld" omgekatte motor, als ik je nieuwe opdracht goed begrijp ;)
... kan die wel pas morgenvroeg doen hoor ...
Ik noem het standbeeld,maar decoratief in een tuin of aan de muur is ook goed,als de motor maar permanent niet meer gereden wordt.
 
Bij afwachting van goedkeuring alvast maar een nieuwe opdracht:

Je motor voor een vrijstaand nieuwbouwhuis in jaren '30 stijl!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan