The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor stond toevallig al buiten omdat ik net de petfles opgehaald had en ik hem na het eten wilde verstoppen. Helaas te laat doorgehad dat ik een dubbelslag op de foto kon zetten.. Het flesje zat gewoon in de topkoffer.
Ja dat was het volgende wat ik op wou merken inderdaad :P
 
Ik heb me al wel eens eerder staan te verwonderen bij die kozijnen _O-

IMG_20200117_063423.jpg


Indien goed:

Je motor bij een advocatenkantoor
 
20200117_154434.jpg


Indien goed:

Je motor bij café met een uithangbord van Stella Artois en/of Jupiler
Haaks op de muur, of plat op de muur is gelijk, al dan niet in de vorm van een lichtbak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm ... beetje streetview gedaan ... is er een nationaal verbod op uithangborden van Stella Artois in Nederland :?
 
Beetje bijgewerkt ... en die heb ik tijdens het straatloeren wel meerdere malen zien voorbij komen :Y
 
20200118_181408.jpg


Indien goed:

Je motor bij een paal met minstens 6 wegwijzers erop.
Dus niet zo één groot bord met meerdere richtingen/bestemmingen erop, maar minstens 6 verschillende wegwijzers.
Voorbeeldje ...
Zelfde voorbeeldje*, maar mooier :P
Mogen wegwijzers zijn naar zowel plaatsnamen als naar (snel)wegen, industrieterreinen, zoals in het voorbeeldje.
Maar wegwijzers naar bepaalde zaken, zoals bijvoorbeeld campings, restaurants, museums, en zo voort, tellen niet mee.


* voorbeeldje bijgewerkt, eerste voorbeeld was erg onzuiver door ver in te zoomen, en de 4 bovenste blauwe wegwijzers zagen groen door mijn gele koplampen, die daarop schenen vanaf mijn puntje-positie :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: JHW
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan