The Riding Game [Deel 24]

20240326_123334.jpg


Indien goed: Je motor bij een openbare vuilnisbak.
 
20240326_152712.jpg


Indien goed: Je motor bij een geslotenverklaring totaalmassa (bord C21) met daarop een waarde van 5,0 ton of minder.

(Dus geslotenverklaring vanaf bijv. 3,8 ton is ook goed. Geslotenverklaring o.b.v. aslast (bord C20) is NIET goed!)

Voorbeeldje:
20240326_145317.jpg
 
Wil het ook weer eens proberen wat puntjes te scoren, borden gaan al niet verder dan C21 en C07, maar ik ga vandaag gewoon even over kleine weggetjes toeren, wie weet kom ik m tegen :P
 
Ik gok zomaar dat deze opdracht morgen vervangen wordt door een opdracht voor bord C20… gisterenavond 65km binnendoor wegen gereden. Deze geen een keer gezien.
 
Ik heb er zowaar één gevonden met 5,4t en 3,0t hier niet ver vandaan. Ik moet alleen even kijken of ik hem agenda technisch eind van de dag erin gepuzzeld krijg
 
Haha, geweldig, maar is dat niet gewoon een sticker :X

Ik zou het overigens wel fantastisch vinden als je een bedrijf zover hebt gekregen deze speciaal hiervoor te laten drukken :}
 


Tsja, dit is wel een dilemma! :X

@Dutchy748 Ik vind jouw inzending ook echt hilarisch en als je er zoveel moeite voor hebt gedaan verdien je wat mij betreft absoluut een punt! :}_O-

Anderzijds heeft @Motor-inator wel gelijk dat hij de eerste is met het daadwerkelijke bord...

Voorstel: @Motor-inator plaatst vast een nieuwe opdracht en @Roeleey kent bij wijze van hoge uitzondering beide een punt toe vanwege jouw wel heel uitzonderlijke inspanning en creativiteit? :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan