The Riding Game [Deel 24]

17116084565604784470753394042350.jpg
 
JE MOTOR VOOR EEN WINKEL WAAR NIEUWE LP's VERKOCHT WORDEN

Bijvoorbeeld PLATO in Utrecht, maar ook De Plaatboef.....
 
Indien goed: je motor bij een vrachtwagen met een bord convoi exceptionnel/uitzonderlijk vervoer
Ik ga er van uit dat het een echte moet zijn, en 1:14 modellen niet gelden ...

Ach, m'n 1:14 sticker uitzonderlijk vervoer moet nog binnenkomen.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, dit is wel een dilemma! :X

@Dutchy748 Ik vind jouw inzending ook echt hilarisch en als je er zoveel moeite voor hebt gedaan verdien je wat mij betreft absoluut een punt! :}_O-

Anderzijds heeft @Motor-inator wel gelijk dat hij de eerste is met het daadwerkelijke bord...

Voorstel: @Motor-inator plaatst vast een nieuwe opdracht en @Roeleey kent bij wijze van hoge uitzondering beide een punt toe vanwege jouw wel heel uitzonderlijke inspanning en creativiteit? :t
Mocht het echt stuk lopen op de punt verdeling dan mag @Dutchy748 hem wel hebben, dat geweld qua scoren ga ik toch nooit meer inhalen _O- en het is idd creatief
Het punt is voor Motor'inator hoor :Y
Op verzoek van Ecnalubma bij wijze van uitzondering allebei een puntje :t
 
Gloeiende...gloeiende... Rijd ik na mijn avonddienst een half uur om om langs een speciaal-transportbedrijf te komen. Meerdere wagens op de dam maar geen een met een uitzonderlijk vervoer-bordje gemonteerd natuurlijk! |(

's Nachts aanbellen met het verzoek om dit alsnog te doen ging mij wat ver (ik ben immers geen @Dutchy748 :P). Valt me sowieso vies tegen dat jij nog geen bordje hebt laten maken Dutchy!

Zelf heb ik nu op internet een brugdeel van 30 meter besteld: "vandaag besteld, morgen geleverd". Ga ik uiteraard weigeren aan de deur met een beroep op de wet kopen op afstand, maar dan heb ik tenminste mijn foto! :+
 
20240330_141745.jpg
20240330_141823.jpg

De aanhouder wint!

Indien goed: Je motor tegen een fiets!

Mag met enkel het voorwiel of er helemaal bovenop. Jouw motor gewoon rechtop of plat. Openbare weg, eigen terrein al dan niet aangegeven met bordjes. Het is allemaal goed! :+
 
Indien goed:

MOTOR BIJ GEBOUW MET GEBOGEN RAMEN ZOALS VOORBEELD
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    853,5 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan